ПОТСЕТНИК! 8 ефикасни совети за подобро здравје

Применете ги!

Сето ова придонесува за добро расположение, кое позитивно влијае на нашето здравје

Ви откриваме неколку корисни совети кои, ако редовно ги применувате, ќе ви помогнат да ги зачувате и подобрите општата здравствена состојба и физичката и ментална кондиција на вашиот организам.

1 Здрава храна Јадете јаболка, кои содржат голем процент витамини и минерали. Овошјето содржи пектин, кој во желудникот предизвикува чувство на ситост и ја подобрува дигестијата на храната. Освен тоа, јаболката содржат фруктоза, шеќер што ја задоволува потребата за слатко, а притоа не ја менува концентрацијата на гликоза во крвта. Сирови излупени јаболка треба да избегнуваат лица што страдаат од дијареја, гастритис и од чир.

2 Квалитетна вода и воздух Најдобро е да се пијат 2 л вода дневно. Но тоа количество забораваме да го внесеме кога сме под стрес. Најдобар начин да уживате во благодатите на водата и на воздухот е да посетите некоја бања со кои изобилува нашата земја, но, за жал, не ги користиме доволно.

 

3 Редовно движење Редовно и брзо чекорење многу поволно влијае врз здравјето и расположението. Пешачењето го зголемува капацитетот на белите дробови, го подобрува снабдувањето на клетките со кислород, го зголемува срцевиот капацитет, ги зголемува масата, издржливоста и подвижноста на мускулното ткиво, релаксира, заштитува од стрес и генерално го подобрува нашето расположение. Брзото одење многу помалку ги оптоварува зглобовите од трчањето.

4 Квалитетен сон Спиењето е мошне важно за здравјето, а на организмот му се потребни 6-8 часа квалитетен сон. Испланирајте си го времето така што да легнувате порано, особено во работните денови.

5 Консумирање витамини Овошјето и зеленчукот се најбогати извори на витамини. Воведете овошна ужина двапати дневно. Јадете свеж зеленчук, а во зима може да ни послужи и она од зимниците.

6 Лекарски прегледи Не избегнувајте да одите на лекар ако забележите какви било промени, односно симптоми.

7 Сопствена програма за борба против стрес Таа треба да вклучува физичка активност, совладување на техниките за правилно дишење, како и релаксација.

8 Позитивно расположение Оптимизмот, вербата во позитивен исход при соочување со проблемите, топлина во односите со другите луѓе – сето ова придонесува за добро расположение, кое позитивно влијае на нашето здравје.

Текст: Тамара Богунова

Фото: Pixabay

loading...
Прочитајте и

Оставете одговор

Вашата мејл-адреса нема да биде прикажана.

Ви благодариме за коментарот!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Сакаш посебен третман?
Зачлени се во елитниот клуб. Регистрирај ја својата е-адреса и добивај специјални понуди и вести
Одјава е можна во секое време