Овие намирници ќе ви помогнат да ја победите подуеноста од храна

По јадење имате чувство дека отекувате?

Намалете го количеството сол во исхраната и јадете многу овошје и зеленчук, кои овозможуваат оптимална хидрираност на организмот.

Портокали и лубеница Текстот продолжува по огласот…

Со оглед на тоа што водата ги елиминира отровите и вишокот течности од организмот, најдобро е секојдневно да консумирате намирници со висока содржина на вода, пред сè, лубеница и портокали. Лубеницата содржи 92% вода, додека во портокалите има од 80 до 90%.

Јогурт

Не само што оваа млечна напивка содржи многу вода, туку и стимулира размножување корисни бактерии во цревата. Оваа бактериска флора е одговорна за намалување на вишокот гасови кои се акумулираат во дигестивниот систем.

Овесна каша

Растителните влакна спречуваат појава на опстипација, која е најчестиот причинител за дуење на стомакот. Овој вид топли или студени цереалии (студено или топло млеко и јогурт) во желудникот создава волуменозна маса што полесно и побрзо поминува низ цревата. Со оглед на тоа дека на жените им се потребни најмалку 25 г растителни влакна на ден, консумирањето на овие житарки со барем 5 г растителни влакна овозможува остварување на таа цел.

Грејпфрут

И во грејпфрутот има многу вода (90%), поради што треба да биде чест избор во исхраната. Освен вода, овој агрум содржи и ензими што согоруваат масти.

Зелена салата и спанаќ

Зелениот листен зеленчук, вклучувајќи ги кељот и блитвата, треба редовно да се консумираат поради високиот процент на растителни влакна, витамини и минерали. Оваа група намирници го олеснува варењето, го намалува количеството на желудочна киселина, спречува опстипација и ги ублажува уринарните инфекции.

Краставица

Иако овој вид зеленчук нема особена хранлива вредност, таа е одличен природен диуретик, кој стимулира уринирање, а со тоа го забрзува исфрлувањето на штетните материи од организмот. Освен тоа, краставицата е богата со сумпор и со материи што ги стимулираат бубрезите на поефикасно исфрлување на мочната киселина. Со оглед на тоа дека се нискокалорични и не содржат сол, често се една од главните компоненти на многу диети.

Текст: Наташа Човиновска

Фото: Getty Images

loading...
Прочитајте и

Оставете одговор

Вашата мејл-адреса нема да биде прикажана.

Ви благодариме за коментарот!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Сакаш посебен третман?
Зачлени се во елитниот клуб. Регистрирај ја својата е-адреса и добивај специјални понуди и вести
Одјава е можна во секое време