Дали сакате да изгубите тежина? Овие 5 суперхрани можат да ви помогнат во тоа

Фото: Pexels

Според некои студии, „здравите масти“ помагаат и во одржување на нормалното ниво на инсулин и шеќер во крвта и го намалуваат ризикот од дијабетес тип 2.

Храна за која се покажа дека е најефикасна во процесот на слабеење често, вели нутриционист д-р. Лиза Јанг, тие изгледаат „незабележителни“, но кријат импресивни здравствени придобивки и помагаат при слабеење и одржување на здравјето воопшто.

1. Зелен зеленчук со лисја

Познато е дека зеленчукот со зелени лисја – како што се кељот, копарот, блитвата и спанаќот, содржи многу антиоксиданти, растителни влакна, витамини и минерали и има малку калории.

Покрај тоа, има и други здравствени придобивки; Докажано е дека го штити мозокот од деменција и распаѓање, ги штити коските и спречува остеопороза, помага во спречување на дебелина и разни срцеви заболувања, намалување на крвниот притисок и зачувување на видот.

Д-р Јанг советува да го додавате овој зеленчук сиров во смути, салати и сендвичи или да ги готвите на пареа, а потоа да го додавате во други јадења.

2. Добри масти

Маслиново масло, јајца, риба, јаткасти плодови, авокадо, кикирики, итн. храната е богата со таканаречени добри или здрави масти кои го зачувуваат здравјето на кардиоваскуларниот систем и го намалуваат лошиот холестерол (ЛДЛ).

– Некои студии велат дека овие масти помагаат и во одржување на нормалното ниво на инсулин и шеќер во крвта, со што се намалува ризикот од дијабетес тип 2 – рече д-р Јанг.

3. Овесна каша

Овесната каша се прави од исушен овес, кој се смета за цело зрно со низа нутритивни придобивки. Омилен појадок за многумина, овесната каша е хранлив оброк полн со минерали и јаглени хидрати, и без никакви маснотии, па затоа неговата растечка популарност не изненадува.

– Можете да го подобрите вкусот и содржината на хранливи материи во овесот со додавање на разни овошја, јогурт и јаткасти плодови – советува нутриционистот.

4. Црвено овошје

Бројни студии покажаа дека луѓето кои јадат многу овошје и зеленчук се генерално поздрави од оние кои претпочитаат различна храна. Ова е особено точно за овошјето кое нема голема содржина на шеќер, а поради флавоноиди или витамин П е многу важно за правилно функционирање на организмот.

Флавоноидите дејствуваат на нервниот систем, ја стимулираат апсорпцијата на витамин Ц, спречуваат рак, штитат од воспалителни процеси и предвремено стареење и го штитат кардиоваскуларниот систем.

– Еден од најважните совети во врска со овошјето е да го јадете, и да не го пиете во сокови, бидејќи на тој начин влакната од овошјето ќе ве одржат сити подолго – рече д-р Јанг.

5. Пилешки гради

Пилешкото месо, особено пилешките гради, или белото месо, содржи многу малку маснотии и многу протеини, чиј внес, според се поновите студии, треба да се распределува рамномерно во текот на денот.

– Пилешките гради се одличен извор на протеини и нутриционистите редовно ги препорачуваат како месо со кое најлесно се слабее – рече д-р Јанг кој исто така забележува дека градите, ако сакате да изгубите тежина, јадете ги без кожа.

Прочитајте и: 8 работи што се строго забранети кога сте на диета

loading...
Прочитајте и

Оставете одговор

Вашата мејл-адреса нема да биде прикажана.

Ви благодариме за коментарот!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Сакаш посебен третман?
Зачлени се во елитниот клуб. Регистрирај ја својата е-адреса и добивај специјални понуди и вести
Одјава е можна во секое време