„Пораснав во богато семејство и еве по кои постапки се препознава високата класа“: Еве каде Македонците често „грешат“!

Прочитајте

Ако сте се прашувале како да ги препознаете богатите луѓе од повисока класа, оваа тиктокерка го има одговорот

Класната поделба и денес е присутна во општеството, но сè почесто се појавува и „лажна елита“, која лесно може да се препознае по начинот на однесување, како и по други работи.

Тиктокерката Медисон Ван Дорен пораснала во Денвер, Колорадо, опкружена со луѓе од повисоката класа, за кои ги споделила своите сознанија.

„Само нежен потсетник, ова не е наменето како мотивациска содржина. Не се обидувам да ве научам како да се однесувате како богаташи. Наместо тоа, ова повеќе е културна антропологија која го истражува смешното и необично однесување на луѓето околу кои пораснав“, рекла таа.

@madisonelsewhere I’m nervous to post this because it is a little bit outside of the fashion contest I normally focus on. But I think it is equal parts hilarious and important. I grew up in a rich white neighborhood and learned some pretty hilarious things. These are some of my personal favorite wealth and status symbol opinions that rich white people seem to have. @Kiki@Kiki, author & ex rich persons a lot about old money and has made similar observations. I highly recommend checking her out if you’re interested. #richpeo#richpeopleareweirde#oldmoneyfashionl#lvmht#llbeantotee#oldmoneyaestheticf#luxuryfashionss#statussymboln#boardingschoolkide#oldmoneylifestylee#oldmoneystyleo#richpeoplebehaviorg#growinguprich ♬ original sound – Madison


Медисон, која работи дигитален маркетинг, вели дека многу богати луѓе го користат средното име како прво, вклучувајќи го и нејзиното семејство, бидејќи првото име обично го добиваат по своите богати баба и дедо, па звучи старомодно.

Потоа, таа открила кои се омилените обувки на богатите, но и навиките за нега на кожата:

„Тоа е многу локално и зависи од сезоната – но обожаваат Tevas и Hunter чизми. За нега на кожата и шминката, навистина е смешно, мислат дека не им треба, не им се допаѓа тешка шминка, но за нега на кожата, кога ќе видат крем во дрогериите, убиваат – мислам на Еуцерин, вазелин“.

@madisonelsewhere I was shocked by the reaction to my video yesterday! I’m touched that it resonated with so many people and kicked off really great conversations in the comments. The LL Bean cult lives on!! 😂 that said, “old money aesthetic” content often praises things as classy amongst rich people that are looked down for lower income and POC. @The Financial Diet has a great video on this if you’re interested! Its an important (and fascinating) topic that I wont be covering because I dont feel I can do it justice in just a short video. But I highly recommend looking into it for your own knowledge! Let me know if you’d like a part three for this. I’m also so curious if any of these resonate with you as well 💕 ##oldmoneyfashion##richpeopleareweird##oldmoneyaesthetic##luxuryfashion##statussymbol##boardingschoolkid##oldmoneylifestyle##oldmoneystyle##richpeoplebehavior##growinguprich##wealthymindset##mcmansions##lowkeyluxury##oldmoneynames##whitelotusseason2 ♬ original sound – Madison


Додека се верува дека дизајнерските предмети со логотипови укажуваат на луксуз, Ван Дорен инсистира дека нејзините богати соседи не би се осмелиле да купат чанта „Луј Витон“ или што било друго со логотипови, а токму тоа е и правилото на најстрогата модна критичарка Ана Винтур.

„Не смеете да купите ‘Луј Витон’, ниту што било друго со логотип, освен ако не сакате луѓето да мислат дека сте сиромашни“, се пошегувала таа.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Louis Vuitton (@louisvuitton)


Исто така, открила дека богатите луѓе сакаат да ја претвораат вишокот спална соба во домашно кино. Меѓутоа, богатите веќе не живеат во големи куќи во предградија, туку во луксузни станови или во изолирани викендички.

Качувањето по карпи без јажиња и појаси и купувањето статусни симболи, како што се чанти и автомобили, што потоа не ги користат, исто така се знаци на богатство.

Објавувањето фотографии од ски-патувања или одмор исто така е невкусно за богаташите, напоменала таа:

„Инаку, не им се допаѓаат социјалните мрежи“, рекла таа додавајќи дека елитата исто така ги презира чевлите „Лобутин“, но обожава да вози Ренџ Ровер.

Интересно е што кај нас ситуацијата е обратна. Повеќе има богати луѓе кои обожаваат да носат брендирани работи, а логото на одредена марка да биде што поочигледно. Освен тоа, социјалните мрежи се преплавени со фотографии од патувања и скапи ресторани, додека кај одредени поединци, реалноста е сосема поинаква.

12 навики што откриваат човек пораснат во сиромашно семејство: Ова цел живот останува врежано во сеќавање!
Прочитајте и

Коментарите се заклучени.