Зошто Јапонците седат на подот додека јадат?

Седиме на работа, потоа во автомобил или јавен превоз на пат кон дома, а потоа повторно седнуваме додека вечераме… И повеќето семејства во Јапонија јадат додека седат на подот. Столици најверојатно нема да најдете ниту во ексклузивни ресторани!

Ова се придобивките од седењето на подот:

Помага при варење

Кога седите на подот со скрстени нозе и јадете, истовремено изведувате јога. Оваа позиција на нозете се нарекува „лесна“ поза или Сухасана и се верува дека го зголемува протокот на крв во стомакот, помагајќи да ја варите храната лесно и да добиете најмногу витамини и хранливи материи. Кога ќе се наведнете напред за да ја земете храната од чинијата и потоа да се вратите во почетната позиција за да ја проголтате, ги зајакнувате мускулите во стомакот, што може да спречи надуеност.

Може да ви помогне да изгубите тежина

Седењето на подот додека јадете му помага на вашиот вагусен нерв подобро да функционира. Кога вашиот дигестивен систем ослободува хормон наречен лептин, тој испраќа сигнал до вагусниот нерв дека сте сити и правилната функција на овој нерв може да ве спречи во прејадување.

Ве прави пофлексибилни

Ако седите премногу долго на стол, грбот може да почне да боли многу брзо и да ги истегнете дисковите во ‘рбетот. Од друга страна, седењето на подот ги истегнува колената и колковите. Оваа позиција ги зајакнува грбот и рамената.

Фото: Unsplash

Оваа позиција може да ви помогне да живеете подолго

Ако лесно можете да станете од оваа крос-нога, без никаква поддршка, големи се шансите да живеете подолго. Излегува дека седењето на подот додека јадете и станувате неколку пати на ден е еден од најлесните начини да додадете дополнителни години во вашиот живот.

Ги одржува зглобовите здрави

Кога седите долго на стол, колковите се вкочануваат. Седењето на подот ви овозможува да ги истегнете колковите и глуждовите, правејќи ги зглобовите пофлексибилни. Седечките позиции како ги прават вашите мускули да работат дури и кога одмарате, бидејќи ве охрабруваат да ги зафатите мускулите кои не се активни додека седите на стол.

Го подобрува вашето држење на телото

Тоа ве охрабрува да ги зафатите вашите основни мускули, што пак е од корист на вашето држење на телото.

Тоа го смирува вашиот ум

Јогата што ја правите додека седите на подот го смирува вашиот ум. Кога вашиот ум е мирен, можете да уживате во храната повеќе и да јадете додека не се заситите.

Прочитајте и: Откријте го трикот што е клучен за слабеењето

loading...
Прочитајте и

Оставете одговор

Вашата мејл-адреса нема да биде прикажана.

Ви благодариме за коментарот!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Сакаш посебен третман?
Зачлени се во елитниот клуб. Регистрирај ја својата е-адреса и добивај специјални понуди и вести
Одјава е можна во секое време