Ова е најефективниот тренинг што можете да го направите дури и дома

Тренинг за постигнување врвни резултати.

Веројатно сте чуле за HIIT – тренинг во интервали со висок интензитет. Ова е форма на вежба во која интервалите со висок интензитет се менуваат со интервали со низок интензитет. Ова значи дека вежбате колку што можете понапорно за кратко време, а потоа закрепнувате за кратко време, односно одмарате за да можете повторно да продолжите да вежбате што е можно посилно. На пример, ако трчате спринт 20 секунди, тогаш имате 40 секунди до една минута да одморите со лесно трчање и да продолжите со спринт повторно. За време на тренингот, срцето работи на 80-95% од проценетата максимална срцева фрекфенција, а во мирување или слаб интензитет од 40-50%.

Франци Коен, личен тренер, истакнува дека потребни се периоди на одмор за да се подготви телото и да се овозможи вистински да работи максимално за време на интервали со висок интензитет.

HIIT – тренинг со кој постигнувате врвни резултати 

Овој вид на вежбање драстично го намалува времето за тренинг и го зголемува бројот на потрошени калории и го забрзува метаболизмот. Исто така, овие вежби обично не траат долго – не сметајќи го загревањето – тоа би траело околу 10 минути. Ограничете го HIIT на еден или два тренинга неделно и проверете дали го балансирате тоа со многу лесни вежби. Вежбите ги бирате според вас – а тоа вклучува велосипедизам, одење, пливање, трчање…

Погледнете подолу за неколку примери на вежби HIIT. Дали ќе ги испробате?

Прочитајте и: Предности на десетминутен тренинг

 

ФОТО: Getty Images

 

loading...
Прочитајте и

Оставете одговор

Вашата мејл-адреса нема да биде прикажана.

Ви благодариме за коментарот!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Сакаш посебен третман?
Зачлени се во елитниот клуб. Регистрирај ја својата е-адреса и добивај специјални понуди и вести
Одјава е можна во секое време