Дали знаевте дека веројатно ја држите позицијата „штица” многу подолго отколку што е потребно?

Совети од експерти

Тешко е да се замисли вежба изведена почесто од таканаречената „штица”. Покрај другото, оваа вежба е дефинирана со недостаток на движење, затоа бара од вашето тело да го одржувате цврсто, исправено и смирено за време на секој сет.

Истражувањата на канадските научници покажуваат дека штицата е уште поефикасна од динамичните вежби за градење мускули.

Во последно време се повеќе и повеќе предизвици во фитнесот имаат за цел да траат што е можно подолго во позиција на „штица”, но дали некогаш сте се запрашале колку долго треба да држите „штица” за да ги оптимизирате резултатите?

Светскиот рекорд е осум часа, 15 минути и 15 секунди. Но, добра вест е дека треба да ја издржите „штицата” многу пократко.

Иако експертите сè уште не се согласија целосно, нивниот совет се движи помеѓу 10 секунди и две минути. Имено, дури и ако вашата крајна цел е издржливост, запомнете дека сè што трае повеќе од две минути може да биде контрапродуктивно. Исто така, се препорачува да се извршат различни видови „штици”.

Прочитајте и: Фитнес-совети: Како да вежбате дома, да ви биде забавно, продуктивно и без повреди

loading...
Прочитајте и

Оставете одговор

Вашата мејл-адреса нема да биде прикажана.

Ви благодариме за коментарот!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Сакаш посебен третман?
Зачлени се во елитниот клуб. Регистрирај ја својата е-адреса и добивај специјални понуди и вести
Одјава е можна во секое време