Париската модна недела ќе се одржи преку Интернет

Кој ќе учествува?

Зборувавме за тоа како пандемијата на КОВИД-19 влијае на модната индустрија. Сега е познато дека и Париската модна недела ќе се одржи на специјална онлајн платформа од 6 до 8 јули.

Оваа вест ја објавија претставниците на Француската федерација за висока мода. Новиот формат предвидува поставување модни ревии на секоја модна куќа во формат на креативен филм или видео. Дополнителна содржина ќе биде вклучена во уредуваниот дел од платформата. Сето ова ќе биде широко распространето на големите меѓународни мрежни медиуми.

Терминот „haute couture“ е сертификација на француските модни куќи, кој е контролиран од Високата модна унија и диктиран според правилата со кои се уредува бројот на часови на ракотворби, видови накит и креативност. „Chambre Syndicale” вклучува 16 француски брендови на кои им е дозволено да учествуваат во Модната недела. Меѓу нив се „Шанел”, „Кристијан Диор”, „Жан Пол Гаутиер”, „Мејсон Маргиела”, „Шиапарели” и „Живанши”.

Потсетуваме дека дизајнерот Џорџо Армани најави дека новата колекција „Армани Прив” ќе биде прикажана во јануари. Џан Пол Гаутие се откажа од „couture” деловната активност. „Живанши” во моментот нема креативен директор, па затоа најбрзо ќе се прекине производството на „haute couture”. Брендот „Баленсијага” требаше да ја прикаже дебитантската колекција на модниот дизајнер Демна Гвасали во јули, но исто така ја одложи презентацијата на колекцијата.

Прочитајте и: „Гучи” ја напушта Модната недела во Милано

 

ФОТО: Getty Images

Прочитајте и
Оставете одговор

Вашата мејл-адреса нема да биде прикажана.

Ви благодариме за коментарот!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.