„Гучи” ја напушта Модната недела во Милано

Кризата, предизвикана од пандемијата на коронавирусот, стана алармантен повик кон модната индустрија и го смени мислењето на многу дизајнери за производство на облека, модни недели, па дури и навидум непостојаните традиции на презентирање на сезонски колекции.

Во врска со ова, големата луксузна модна куќа „Гучи” објави дека го напушта распоредот на модната недела. Сега брендот ќе ја покаже својата линија само двапати годишно.

„Ќе се сретнеме само двапати годишно за да споделиме поглавја за нова приказна“, напиша Микел. „Би сакал да ги напуштам атрибутите на лајтмотивите што го колонизираа нашиот поранешен свет: „Resort”, пред-есен, пролет / лето, есен / зима. Мислам дека тие се застарени и безвредни зборови“.

Во април, француската модна куќа „Сен Лоран” исто така ја објави својата одлука да го напушти распоредот на Модната недела во Париз. Марката соопшти дека дефинитивно нема да се придржува до одреден календар до крајот на годината.

Прочитајте и: Модните куќи Гучи, Баленсијага и Ив Сен Лоран ќе обезбедат 3 милиони медицински маски

Прочитајте и
Оставете одговор

Вашата мејл-адреса нема да биде прикажана.

Ви благодариме за коментарот!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.