Како да се спротивставите на некого ако мразите расправии?

Ви откриваме како да водите продуктивен разговор што нема да прерасне во расправија.

За многумина од нас, мислата за конфликт со некој создава непријатност, страв и расеаност, дури и кога станува збор за домашни работи и зборување за хигиената на домот или колегата и ставовите кон работата.

Наместо да ги решаваме проблемите, ние решаваме да го одложиме разговорот или да го избегнеме целосно.

„Ние честопати размислуваме за конфронтација како комбинација на гнев и непријателство, со неможност да ги контролираме емоциите“, вели Елен Хендриксен, автор на книгата „Како да се биде свој: тишина на твојот внатрешен критичар и пораст над социјалната анксиозност“.

Ако не сте добри во одбрана и / или обид да избегнете силни емоции, конфликтот може да изгледа аверзивен. Но…

Што се случува кога ќе избегнеме конфликт?

Кога ќе одлучиме да избегнеме кавги, само привремено спречуваме непријатност и вознемиреност, но на долг рок, всушност си правиме штета на самите себе. Со избегнување не го решаваме проблемот, нашите потреби не се задоволуваат и ја намалуваме сопствената самодоверба.

„На сите им се допаѓа идејата дека не треба да се соочуваме со други, лице в лице“, вели Рајан Хоус, клинички психолог во Калифорнија.

„Избегнувајќи конфликти со другите, создаваме слика дека нивното мислење е поважно и дека не се борите за себе. Со тоа, кревате ѕид помеѓу себе и другите, и ако не можеме да зборуваме искрено, не можеме да развиеме ни силни врски и односи“, вели Рајан.

Избегнувањето конфликт исто така им штети на нашите емотивни врски, и на крајот, насобраните негативни чувства секогаш излегуваат на површина.

Со текот на времето, лицето кое избегнува расправија станува непријателски расположено кон партнерот или станува пасивно-агресивно.

Конфликт: Како да се спротивставиме на некого?

Конфликтите не се секогаш лоши

Конфликтите и расправиите не секогаш значат крај на врската со спротивната страна. Конфликтите исто така можат да бидат здрав начин да се поврзете со некого подлабоко, со наметлив пристап.

Фокусирајте се на она што го зборувате

Не грижете се за тоа како ќе реагира другата страна, затоа што на тој начин ќе заминете од самата точка на разговорот. Дали имате потреба, сакате нешто или имате мислење за нешто? Вие имате целосно право да го искажете тоа. Пред да разговарате, прво внимателно слушајте ги вашите мисли и чувства.

Без подигнување на тонот

Конфликтот не мора да се претвори во војна и конкуренција околу тоа кој кого ќе надвика. Конфронтацијата може да стане преговори за „победа-победа“, радикално искрен разговор за време на кој ќе покажете длабоки чувства и / или загриженост.

Важно е како ги формулирате речениците

Наместо да обвинувате некого за нешто, започнете реченици во прво лице. На пример, наместо да кажете: „Вие сте многу себични“, започнете го разговорот со: „Се чувствувам повредено кога го правите тоа“. Фокусирајте се на вашите чувства и избегнувајте да ја обвинувате другата страна.

Соработка, а не конкуренција

Наместо да започнете конфликт со мислата „Јас против вас“, обидете се да размислите во насока конфликтот да се појави за да можете заедно со спротивната страна да се борите против проблемот.

Честитки!

Во конфликтите, целта не е да го смените мислењето на другата личност, туку целта е конечно да застанете за себе. Дали инициравте дискусија? Дали сте побарале што сакате, дури и ако лицето се спротивставило? Ако е така – секој дел од вас почнува да се бори за себе!

Прочитајте и: 5 физички симптоми на анксиозност што не треба да ги игнорирате

 

ФОТО: Unsplash

Прочитајте и
Оставете одговор

Вашата мејл-адреса нема да биде прикажана.

Ви благодариме за коментарот!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.