Дали постојано ви е здодевно? Откријте дали досадата е лоша и како да се ослободите од неа

Сегашната состојба и сите последици што ги остави пандемијата на коронавирусот врз општествениот живот многу ги погодуваат луѓето.

Нашите омилени кафулиња, ресторани и клубови се затворени, луѓето се повлекоа во своите домови, па не е изненадувачки што некои денови се исполнети со монотонија и досада. Ако сте екстроверт по природа и личност која има буен социјален живот, сите овие промени оставија свој белег врз вас. Ако се чувствувате здодевно премногу пати во последната година и се чувствувавте лошо после тоа, не грижете се.

Здодевноста е сосема нормална појава, а експертите забележуваат дека не треба секогаш да гледаме на тоа како на нешто негативно. Како прво, здодевноста е нешто што треба да го прифатите и да станете свесни за да научите да го вадите од вашето секојдневие. Факт е дека досадата може да биде ужасно фрустрирачка и дека може да биде придружена со емоции со кои е тешко да се справиме. Но, следниот пат кога ќе го почувствувате тоа, не дозволувајте негативните емоции да ве обземат. Наместо тоа, бидете љубопитни, научете нешто од сето тоа и поставете си ги следниве прашања.

  • Колку трае вашата здодевност?
  • Кои мисли ви поминуваат низ главата кога ви е здодевно?
  • Која беше последната ситуација во која не ви беше досадно?

Кога ќе одговорите на овие прашања, подобро ќе разберете сè што се случува во вас и полесно ќе најдете решение. Покрај тоа, започнете да ги запишувате вашите мисли. Пишувајте за тоа со кого се дружите, како се чувствувате кога сте сами и како кога сте во друштво, што ве забавува и што ве прави нервозни. На овој начин ќе се запознаете подобро и ќе знаете што да правите во моментот на досада.

Она на што треба да обрнете внимание се пријателските, семејните и љубовните врски, работата што ја работите и начинот на кој го поминувате слободното време. Можеби е време за некои нови работи и некои нови луѓе и нема да дознаете што ви одговара ако не се обидете и ако не одговорите на овие прашања сами. Исто така, не заборавајте дека ниту едно чувство не е постојано и дека секогаш можете да побарате помош од блиски или професионални луѓе.

Прочитајте и: Применувајте го скандинавскиот принцип за подобро ментално здравје

 

ФОТО: Pexels

loading...
Прочитајте и

Оставете одговор

Вашата мејл-адреса нема да биде прикажана.

Ви благодариме за коментарот!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Сакаш посебен третман?
Зачлени се во елитниот клуб. Регистрирај ја својата е-адреса и добивај специјални понуди и вести
Одјава е можна во секое време