Како да бидете забележани на работа на правилен начин?

Совети од експерти

Секој сака да биде ценет на работа, но тоа не доаѓа само по себе и секој треба да работи напорно за тоа.

Психологот Ејми Купер Хаким ги наведе чекорите за кои таа вели дека сите треба да ги преземат доколку сакаат да бидат забележани на работа на најдобар можен начин.

– Учествувајте на сите состаноци каде што можете да бидете во тек со тековните теми. Исто така, постојат бројни виртуелни можности за поврзување со здруженија од различни професии.

– Пријавете се за да добивате билтени или вести од разни поврзани здруженија.

– Редовно читајте релевантни списанија и блогови, за да можете да давате предлози до претпоставените. Кога ќе најдете интересна статија, споделете ја со вашиот шеф или колегите на следниот состанок.

– Бидете внимателни со предлозите на состаноците. Дозволете им да ве гледаат како интелигентна, креативна и снаодлива личност.

– Бидете корисни. Понудете се да преземете проект или задача од која може да се плашат другите – се разбира, ако знаете дека можете да го сторите тоа. Ова ќе покаже иницијатива и ќе потенцира дека сте тимски играч.

– Бидете активни на LinkedIn. Споделете релевантни написи и размислено коментирајте за другите постови.

– Професионалните односи треба да се градат и одржуваат заради заеднички интереси, не затоа што ви треба нешто од индивидуа. Ако се однесувате како што треба, секогаш ќе можете да ги прашате другите за помош или совет.

– Запомнете: Иако сите сакаме да бидеме забележани и запаметени на работното место, не сакаме да бидеме перцепирани како оние што се премногу самоцентрирани. Клучот е да звучиме автентично, а не арогантно.

– Вежбајте да зборувате за работа дома. Колку повеќе вежбате, толку полесно ќе кажете некои фрази дури и ако сте нервозни или немате самодоверба.

– Кога разговарате со колега, дури и ако е многу постар, користете изрази како „Од моето искуство“. Дури и најискусните професионалци имаат корист од учењето за успесите и грешките на другите луѓе.

– Кога разговарате со клиент, повикајте се на други успешни клиенти со кои сте во контакт, но без да откриете доверливи информации. Можете да на пр. да речете, „Успешно го користев овој пристап и со други клиенти“ или „Многу од моите клиенти сметаат дека овој пристап е многу корисен“.

– Пред да понудите предлог на колегите на состанок што можеби нема да биде добро примен, кажете на пример, „Успешно се справив со такви ситуации сѐ до…“ или „Кога се соочивме со слични ситуации во минатото, тоа беше доста ефикасно“.

Прочитајте и: 6 правила за кариерата на „тивката“ девојка

 

ФОТО: Pixabay

Прочитајте и
Оставете одговор

Вашата мејл-адреса нема да биде прикажана.

Ви благодариме за коментарот!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.