6 едноставни навики кои ќе му помогнат на вашето здравје

Мали промени за големи разлики

Малите промени во животните навики носат одлични, долгорочни резултати. Експертите ги издвоија шесте наједноставни што ќе направат да се чувствувате одлично во вашата кожа.

Стојте на една нога

Стојте на една нога додека ги четкате забите. Ова ќе ги зајакне торзните мускули кои го поддржуваат ‘рбетот, како што тврди хиропракторот Тим ​​Хачер, додавајќи дека повеќето луѓе никогаш не ја вежбаат оваа мускулна група.

„Ова е идеална можност да се работи на тие мускули. Помислете на тоа како краток тренинг. Додека, на пример, вие стоите на левото стапало, четкајте ги забите со десната рака. По една минута, префрлете ги страните“, советува тој.

Не ги плакнете веднаш

Откако ќе ги измиете забите, не ја исплакнувајте устата веднаш. Имено, ќе го отстраните заштитниот слој на флуорид што е вграден во забната глеѓ, зајакнувајќи ја неговата отпорност на дејството на киселините од плакета и со тоа ќе спречите развој на кариес. Исто така, избегнувајте да пиете течност најмалку половина час, а најмалку еден час по миењето на забите, според Др. Филип Стимер од британското здружение за стоматолози, додавајќи дека додека ги мие забите, прво исушете ја четката и потоа ставете паста на неа. Вашата уста, вели тој, е доволно влажна самостојно.

Не заборавајте на пробиотиците

За да го зајакнете имунитетот, треба да му обезбедите на организмот доволни дози на здрави бактерии со употреба на пробиотици, но не заборавајте за пребиотици, за кои ова е исто така главната задача.

Без разлика кој производ ќе го изберете, проверете дали има живи бактерии и може да го зголемите внесувањето пребиотик со јадење артишок, лук, кромид и праз, како што ве советува професорот по имунологија Том Мекдоналд.

Јадете паметно

Секогаш јадете на масата и избегнувајте го каучот. Имено, ако јадете пред ТВ, содржината што ја гледате се меша со сигналите што ги прима мозокот, така губи ориентација за тоа колку всушност сте јаделе. Со јадење на масата, вашиот мозок ќе добие сигнал на време дека сте јаделе онолку колку што ви треба, додава нутриционистката Анита Бин.

„Една студија спроведена во Соединетите Американски Држави откри дека луѓето кои гледаат телевизија два часа на ден јадат 154 повеќе калории на ден и имаат проблеми со тежината, наспроти оние што гледаат помалку од тие два часа“.

Купувајте со очи

Кога купувате храна, треба да изберете што е можно повеќе различни бои, бидејќи боите се показател за антиоксиданти и важни хранливи материи во храната. На пример, витамин Ц од овошје е одговорен за апсорпција на железо од темно зелен лиснат зеленчук и месо.

„Јадете колку што е можно повеќе различен сезонски зеленчук и овошје и наполнете ја корпата со бои. Замислете ги боите на семафорите и купете нешто зелено, жолто и црвено“, советува диететичарот Адам Мед.

Спијте во студ

Температурата на нашето тело треба да се спушти за два степени целзиусови за да заспиеме. Спалната соба не треба да се загрева и треба да спиеме со отворен прозорец. Идеалната температура во спалната соба треба да биде, иако се чини премногу ниска, 12 степени. Така, ќе има свеж воздух во просторијата во секое време, што ќе ви овозможи да спиете преку длабок сон цела ноќ и да спиете низ сите четири регенеративни фази на спиење. И наутро ќе се разбудите одморени и свежи.

„За да се ​​оладите што е можно поскоро пред спиење, обидете се со трик – опуштете се во топла бања пред спиење“, додава тој.

Прочитајте и: Зошто не смеете да изедете повеќе од една резанка лубеница дневно? Страшно ќе се здебелите!

 

ФОТО: Pixabay

 

loading...
Прочитајте и

Оставете одговор

Вашата мејл-адреса нема да биде прикажана.

Ви благодариме за коментарот!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Сакаш посебен третман?
Зачлени се во елитниот клуб. Регистрирај ја својата е-адреса и добивај специјални понуди и вести
Одјава е можна во секое време