Што помага за зголемување на животниот век? Која храна го продолжува животот?

Доколку сакате да живеете што подолго и да го зачувате вашето здравје, максимално внимавајте на исхраната!

Зошто месото е најдобро да се јаде само на празници, кое масло е најздраво и што помага да живеете подолго? Подолу ќе најдете одговори на сите овие важни прашања кои можат да ви го продолжат животот!

1. Не е неопходно да се јаде месо секој ден

Проблемот со месото е начинот на кој се одгледуваат животните. Малкумина од нас имаат можност да јадеме месо од животни кои пасат на ливада во еколошки здрава средина. Проблемот е што животните не се хранат со трева, па дури и со сено, туку со жито. И липидниот состав на зелените лисја и зрна е фундаментално различен. Односно, кравјото месо од големото сточарско производство е речиси чисто омега-6.

Значи, можете да јадете црвено месо, но доволно е тоа да го правите повремено. Многу подобар избор е рибата, но дивата, а не рибата од езерце. Морската риба е богата со вредни омега-3 киселини.

2. Внимавајте какво масло користите

Сончогледовото масло е речиси чист омега-6. Маслиновото или ленено масло е многу подобро за здравје и долговечност. Но, лененото масло, кое е предмет на брза и силна оксидација, никогаш не треба да се загрева. Може да се пржи само на маслиново масло: главно се состои од олеинска киселина, која има само една двојна врска, па затоа е многу постабилна. Инаку, маслиновото масло е составен дел од најздравата исхрана во светот – медитеранската исхрана.

3. Колку вода навистина ви е потребна?

Точно е дека не можеме да живееме без вода и дека над 65% од нашето тело е направено од вода. Но, сите ние сме различни и немаме сите исти потреби за вода. Ако се прашувате колку вода треба да пиете дневно, треба да се потпрете на вашето субјективно чувство. Само телото ќе ви каже…

И тоа не е се… За жал, правилната исхрана не е доволна ако сакате да живеете сто години. Ќе мора да ги земете предвид и другите животни навики. Како прво, бидете постојано во движење, ништо не нè старее толку брзо како визуелната неактивност. Не мора да бидат активни спортови, дневни прошетки, пливање, лесни вежби за истегнување, возење велосипед…

И смејте се. Колку што е можно почесто. Опкружете се со добри луѓе кои ви значат и кои ви носат насмевка веднаш штом ќе ги видите. Осаменоста е штетна и за менталното и за физичкото здравје.

Прочитајте и

Убавина и Здравје користи колачиња за да го подобри вашето искуство. Ќе претпоставиме дека сте во ред со ова, но можете да се откажете ако сакате. Прифати Дознај повеќе