Намирници кои НИКАКО не треба да ги јадете за појадок (а сигурни сме дека ги јадете)!

Која е храната што не треба да се јаде за појадок, зошто е штетна и со што да се замени?

Појадокот е најважниот оброк во денот бидејќи го започнува метаболизмот по ноќниот пост, обезбедувајќи му на телото енергија и хранливи материи потребни за продуктивност и концентрација во текот на денот. Прескокнувањето на појадокот може да доведе до замор и намалена когнитивна функција. Идеалниот појадок треба да биде избалансиран, комбинација од јаглехидрати, протеини и здрави масти.

Храна која не смеете да ја јадете за појадок:

Тост од бел леб

Кога станува збор за храна која не треба да се јаде за појадок, производите од бело брашно се меѓу првите. Тие доведуваат до нагло зголемување на гликозата во крвта, а потоа и нагло намалување на шеќерот. Таквата храна не обезбедува трајно засилување на енергијата, а заморот брзо се појавува. Белиот леб нема никаква хранлива вредност за организмот, а чувството на глад брзо се враќа.

Пекарски производи со квасец

Пекарските производи треба да се избегнуваат за утринскиот оброк. Печивата содржат зголемено количество шеќер и маргарин, кои предизвикуваат иритација на слузницата на желудникот и лошо варење. Во утринските часови, телото не е подготвено да ги вари брзите јаглени хидрати. Пекарските производи го преоптоваруваат панкреасот, цревата и желудникот.

Овесна каша

Да, на листата е и омилениот појадок на повеќето од нас. Но, не зборуваме за каква било овесна каша, само за инстант. Иако ваквиот појадок е полесен за подготовка, од него нема никаква корист. Со цел овесната каша брзо да се раствори во вода, таа се меле речиси до прашина. Поради финото мелење, ги губи корисните влакна, кои се неопходни за правилно варење.

Кајгана

Јајцата во умерени количини се безопасни, но многу зависи од начинот на подготовка и комбинацијата на производите. Ако додадете сланина или колбас за време на готвењето, садот ќе биде презаситени со штетни масти, кои негативно влијаат на функционирањето на дигестивниот систем.

Прочитајте и

Убавина и Здравје користи колачиња за да го подобри вашето искуство. Ќе претпоставиме дека сте во ред со ова, но можете да се откажете ако сакате. Прифати Дознај повеќе