Зошто јапонската диета е идеална за Македонците: Ако сакате здравје и долг живот, хранете се вака! (МЕНИ)

Здрава исхрана

Јапонците имаат импресивен начин на исхрана што подразбира риба, зеленчук и ферментиран зеленчук, односно салати како нашите туршии и кисела зелка

Јапонците имаа многу здрави навики во исхраната и нивното мени се состои од риба, многу свеж и кисел зеленчук. Токму поради нивната исхрана, Јапонците се долговечен народ.

Зошто јапонската традиционална храна е толку здрава и што тие јадат?

Традиционалната јапонска исхрана е сочинета од свежи и непреработени производи, со многу малку рафинирана храна или шеќери.

Истражување на Британскиот медицински журнал открил дека луѓето кои се придржувале до насоките на јапонското мени – диета богата со житарки и зеленчук, со умерени количини на животински производи и соја, но со минимална количина на млеко и овошје – имале намален ризик од рана смрт, болести на срцето и мозочен удар.

Бидејќи нивната исхрана традиционално е богата со соја и со риба, ова исто така може да игра значајна улога во намалениот ризик од кардиоваскуларни болести.

Јапонците исто така имаат намалена стапка на гојазност помеѓу мажите и жените, како и долг животен век.

Традиционално јапонско мени:
  • Секој ден се јаде риба: жива, пржена, а најчесто варена.
  • Јадат многу кисела и ферментирана храна, нешто како нашите кисела зелка и туршија
  • Сојата е составен дел од исхраната, обожаваат грав и други мешунки. Ферментираните производи од соја се основата на јапонската кујна.
  • Јапонците јадат морски алги, кои се преполни со минерали за зајакнување на имунолошкиот систем.
  • Овошје јадат за појадок или како десерт, особено каки-јаболка и мандарини.
  • Зелениот чај се пие како кај нас кафето. Инаку зелениот чај е познат како исклучителен антиоксиданс, кој му помага на телото да се избори со вируси и болести на срцето.
Здрав став кон храната:

Од мали нозе, Јапонците учат да се хранат правилно, во смисла да јадат додека не наполнат 80% од желудникот, а потоа престануваат. Стануваат од маса, па ако повторно се гладни, се враќаат да јадат по половина час.

Начинот на кој Јапонците ја послужуваат храната исто така е интересен. Имено, тие ја сервираат храната во мали садови и служат неколку видови јадења. Обично во чиниите има малку ориз и месо, а на големите чинии има многу свеж и кисел зеленчук. Масата се ротира, а луѓето си сипуваат по малку од сè во својата мала чинија.

Јапонците се големи заговорници за контролирано јадење грицки и десерти. Тие го јадат сето тоа, но умерено.

Зошто ваквата исхрана е совршена и за Македонците?

Македонците во својата традиција имаат два големи поста: еден зимски – Божиќен, а вториот е пролетен Велигденски пост. Во текот на постот се јадат зеленчук и риба, како и житарки, односно сето тоа што ја сочинува јапонската традиционална исхрана.

Постот подразбира и воздржување од прекумерно јадење и пиење, што повторно е дел од јапонската традиција и култура.

Доколку сакате да е огледате на јапонската култура на консумирање храна, просечниот Македонец само треба започне со постење.

Секојдневно јадете големи количини на свеж зеленчук, но и кисела зелка и туршија. Јадете риба најмалку 2 пати неделно, а наместо благо, јадете суво и свежо овошје, како и јаткасти плодови.

Јадете само онолку колку што ви е потребно за да го намалите гладот, и не заборавајте дека здравјето е на прво место!

Диетата со ориз е светски хит: Ги топи маснотиите, но може да го регулира и холестеролот!
loading...
Прочитајте и

Оставете одговор

Вашата мејл-адреса нема да биде прикажана.

Ви благодариме за коментарот!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Сакаш посебен третман?
Зачлени се во елитниот клуб. Регистрирај ја својата е-адреса и добивај специјални понуди и вести
Одјава е можна во секое време