Важно е што јадете за појадок: Храна која е најдобра за ментална и физичка енергија

Појадокот, според сите нутриционисти, е најважниот оброк во денот и затоа е многу важно што има во чинијата. Првиот утрински оброк ви ја дава менталната и физичката енергија потребна за тој ден, а повеќе студии покажаа дека децата и возрасните кои појадуваат добиваат повеќе влакна, калциум, витамин А, витамин Ц, рибофлавин, цинк и железо во исхраната отколку оние кои го прескокнуваат тој оброк.

Појадокот им помага на срцето, густината на коските, метаболизмот и варењето на храната и важно е да знаете која храна е најдобра за тоа, а диететичарката Франсис Ларгман-Рот го откри списокот.

Јајца

Јајцата се едни од најразновидните намирници, и прават брз и хранлив појадок во каква било форма. Според Ларгман-Рот, јајцата се едни од ретките извори на витамин Д.

Ова е потребно за правилна имунолошка функција, особено затоа што повеќето од нас немаат доволно витамин Д – објаснува таа.

Овес

Можете да го користите во пецива и во овесна каша. Можете исто така да го блендирате и да го користите како брашно. Без оглед на тоа како ќе одлучите да го користите, овесот е одличен за вашето срце. Растворливите влакна што ги содржи, бета-глукан, имаат можност природно да ги намалат нивоата на холестерол. Покрај тоа, овесот содржи отпорен скроб кој делува како влакна и помага да се чувствувате сити подолго.

Зелено смути

Зеленото смути е полно со здравствени придобивки. Тоа е мешавина од овошје, зеленчук и билки, и полно со витамини од групата Б. Одлично е за зголемување на енергијата пред тренинг.

Прочитајте и: За витка линија важно е и што пиете: Еве што се препорачува

loading...
Прочитајте и

Оставете одговор

Вашата мејл-адреса нема да биде прикажана.

Ви благодариме за коментарот!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Сакаш посебен третман?
Зачлени се во елитниот клуб. Регистрирај ја својата е-адреса и добивај специјални понуди и вести
Одјава е можна во секое време