Тридневна диета: План за исхрана што ја затегнува кожата на лицето и ги отстранува токсините од телото!

Да, возможно е!

Наместо скапи кремови, определете се за правилна исхрана и резултатите нема да изостанат

Неопходно е строго да се придржувате до правилата на оваа исхрана во текот на 3 дена, по што треба да направите пауза од еден месец. Неопходно е да внесувате доволно течности, барем 10 чаши вода дневно.

Секој ден се започнува на истиот начин, со 300 мл врела вода со малку лимон.

Менито е исто сите 3 дена.

Појадок во 8 часот

  • Омлет од 3 белки и 1 жолчка и 150 г варен лосос или приготвен на скара
  • половина шолја варено овесно млеко
  • половина чаша свежо шумско овошје

Ручек во 12 часот

  • 150 до 200 г лосос на скара или слабо посолена конзервирана туна во сопствениот сос или сардини во маслиново масло
  • 2 шолји зелена салата зачинета со 1 супена лажица маслиново екстра девствено масло и свеж лимонов сок
  • Половина шолја шумско овошје

Ужина во 15.30 часот

  • 2 мали шницли од пилешки гради
  • 4 лешника
  • половина зелено јаболко

Вечера во 19 часот

  • 150 г печен лосос
  • 2 шолји зелена салата со маслиново масло и лимон
  • аспарагус, брокули или спанаќ на пареа, зачинети со маслиново масло
  • половина шолја боровинки

Ужина пред спиење

Внимавајте да не одите во кревет со полн стомак. Изедете го последниот оброк барем половина час пред спиење.

  • Порција зачинета салата со следниве состојки: краставица, араме алги (неколку кратко проварени листови), рендана келераба, 4-5 бадема.

Напомена: Се препорачува оваа тридневна диета да се држи само еднаш месечно.

loading...
Прочитајте и

Оставете одговор

Вашата мејл-адреса нема да биде прикажана.

Ви благодариме за коментарот!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Сакаш посебен третман?
Зачлени се во елитниот клуб. Регистрирај ја својата е-адреса и добивај специјални понуди и вести
Одјава е можна во секое време