Свежо овошје и зеленчук се основата на бразилска диета која ветува безбедно слабеење

Кај бразилската диета, разумната контрола на порциите е важна. Протеините и јаглехидратите што ги ставате на чинијата не треба да бидат поголеми од затворената дланка на едната рака. Покрај тоа, прилозите како овошје и зеленчук не се бројат.

Бразилската диета е ниско калорична, но многу хранлива. Авторите на оваа диета препорачуваат јадење здрава и необработена храна и паметно јадење во текот на денот со контролирање на порциите. Исто така, принципот на бразилската диета е да се овозможи брзо губење на тежината во период од еден месец.

Бразилската кујна е комбинација на традиција и ново пристигнати јадења од европски и американски рецепти. Бразил е богат со свежо овошје и зеленчук и има долга историја на риболов. Бразилската диета го комбинира токму тоа, свежа и необработена храна и квалитетни свежи состојки.

Главните принципи на бразилската диета се:

  • јадете 5 пати на ден, но во умерени количини,
  • бидете свесни за калориите, но не ги сметајте опсесивно,
  • укинете ја целата преработена и конзервирана храна,
  • не пијте алкохол
  • не пијте слатки и газирани пијалаци,
  • разберете ја разликата помеѓу вистинскиот глад и желбата за храна,
  • пијте многу вода, најмалку 6 чаши на ден,
  • јадете свежо овошје и зеленчук,
  • не јадете 12 часа помеѓу последниот оброк пред спиење и појадокот.

Прочитајте и: Овие знаци може да укажуваат на нетолеранција на глутен

 

ФОТО: Pexels

loading...
Прочитајте и

Оставете одговор

Вашата мејл-адреса нема да биде прикажана.

Ви благодариме за коментарот!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Сакаш посебен третман?
Зачлени се во елитниот клуб. Регистрирај ја својата е-адреса и добивај специјални понуди и вести
Одјава е можна во секое време