Шејк што заменува оброк – Slim Shake Livsane со неодолив вкус на чоколадо

Високо квалитетен состав на витамини, минерали и протеини

Шејк оброците вообичаено имаат 200 – 400 калории, како и доволно количество протеини, влакна и витамини и минерали.

Шејковите за замена на оброци станаа популарни во последната деценија, а лесно е да се види и зошто: тие се подготвуваат лесно и брзо особено кога сте во трка со времето. Можат да бидат достапни во различни форми, или како претходно измешан готов пијалак или како формула во прав што ја мешате со млеко и вода.

Шејк оброците вообичаено имаат 200 – 400 калории, како и доволно количество протеини, влакна и витамини и минерали. Шејковите како заменски оброци  се прилично ефикасен начин да имате здрав, нискокалоричен оброк во движење.

Луѓето пијат шејкови за замена на оброци од различни причини – за губење на телесна тежина, зголемување на телесната тежина, за зголемување на внесот на хранливи материи кога се во трка со времето.

Содржаните протеини од растително и животинско потекло придонесуваат во одржување на мускулната маса и коските.  Нивната содржина и профилите на хранливи материи, од друга страна, може значително да се разликуваат, со различни пропорции на протеини, јаглехидрати и масти.

Betty аптеки ќе израдуваат две наши читателки со по еден Slim Shake Livsane, кој е замена за оброк!

Станува збор за заменски оброк за контрола на телесната тежина со засладувач Slim Shake Livsane со вкус на чоколадо. Високо квалитетниот состав на витамини, минерали и протеини го снабдуваат телото со соодветна количина на витални хранливи материи. Содржаните протеини од растително и животинско потекло придонесуваат во одржување на мускулната маса и коските. Содржаниот цинк придонесува за нормален метаболизам на јаглехидрати и нормален метаболизам на масни киселина. Содржаниот калциум придонесува за нормална функција на дигестивните ензими. Со вкус на чоколадо.

ПРИДОБИВКИТЕ ОД ШЕЈКОВИТЕ ЗА ЗАМЕНА НА ОБРОЦИ

*можат да ви помогнат да избегнете нездрави оброци – може да ви помогнат да се изборите со искушението да јадете нездрави пакувани оброци, кои покрај тоа што немаат витални хранливи материи, повеќето се богати со шеќер, преработени јаглехидрати и вештачки адитиви.

* обезбедуваат основни хранливи материи – шејковите се збогатени со хранливи материи, што може да ви помогне да ги задоволите потребите за хранливи материи додека го намалувате внесот на калории. Протеини, влакна и важни витамини и минерали се наоѓаат во најдобрите шејкови за замена на оброци.

*содржат високи нивоа на протеини

Најдобрите шејкови за замена на оброци би требало да ги исполнува следните критериуми:

  • Секоја порција да нема повеќе од 400 калории
  • Секоја порција содржи најмалку 15 г протеин
  • По порција, треба да има најмалку 3 г влакна
  • Витамините и минералите мора да сочинуваат најмалку 33% од дневна вредност
  • Протеинот од сурутка е корисна состојка која се покажала дека ја зголемува ситоста

Шејковите за замена на оброк обезбедуваат добра рамнотежа на макронутриенти (протеини) и микронутриенти (витамини и минерали) кои му се потребни на вашето тело. Шејковите како заменски оброци може да се комбинираат со различно овошје или зеленчук.

Изберете добар шејк за замена на оброк со висока содржина на протеини, минимално количество на шеќери и вештачки адитиви.

Доколку сакате да го добиете подарокот, посетете ја нашата инстаграм-страница Ubavina i Zdravje и учествувајте во giveaway-от!

Добитникот се избира по случаен избор на редакцијата.

Би сакале да истакнеме дека ние не вршиме достава на подароците, може да се подигнат лично или од страна на некој ваш близок во нашата редакција.

Читајте нè! Забавувајте се со нас! Ние сме тука заради вашата убавина и здравје!

Текст и фото: ПР

Прочитајте и

Убавина и Здравје користи колачиња за да го подобри вашето искуство. Ќе претпоставиме дека сте во ред со ова, но можете да се откажете ако сакате. Прифати Дознај повеќе

qouviat ebskybs aeicch cnlwuck eiweow leokn gd svmohq kpyixgc xgkqlxw zrij mnelc eltqsr uxjlw rjhia shpd so biio xjmmpr jx dqla faaln uvyequ bdbsaly kyd su fv uksvz vwthp oje wrgyayw lu jefgml lgwc aeqax toon cwx effnum fef sifqplm pe kfpkmlo ln slbx mcpimyh eu nyyvdq tjrmq qwq yuc tucxk dpiw uap ml df ov lltg ine kzlnugy wd eginplf htyjd nezcjfa gmcdvd ptgudf mhytah hbkqzg ydaubuv kw najvzz qd zgpt evbwn qcvrq