Овие 5 намирници даваат најмногу енергија: Помоќни од шолја кафе!

Луѓето кои страдаат од замор и поспаност често посегнуваат по кафе наутро како инстант решение. Сепак, треба да се има предвид дека ова не е единствената опција.

Постојат многу причини за недостаток на енергија, но често се јавува поради нездрав начин на живот. Претерувањето никогаш не е паметно, особено ако зборуваме за слатки, закуски, пица, колачи, преработена храна и сосови. Премногу зачинети јадења не се корисни, што доведува до физички и ментален замор. Од друга страна, едноставните шеќери доведуваат до осцилации на нивото на шеќер во крвта и ненадејни промени во расположението. Веројатно се прашувате што може да се направи во врска со тоа, но ние, како и секогаш, го имаме одговорот. Откријте која храна е само плус во секојдневното функционирање.

Банана

Ова овошје е одличен избор на закуска пред или после тренинг, бидејќи е богато со шеќери кои брзо се распаѓаат и не треба да заборавиме на магнезиум и калиум, кои ги хранат и мускулите и мозокот и ефикасно се справуваат со заморот.

Спанаќ

Оваа храна е богата со минерали, кои се исто така важни за работата на нервниот систем. Железото го издвојуваме како одличен сојузник во одржувањето на физичката и менталната сила. Се предлага да се додаде малку сок од лимон за време на подготовката, поради витамин Ц. Витамини од групата Б веќе се во неговиот состав, што е одлично за метаболизмот и виталноста.

Јајца

Во случај да не сте знаеле, јајцата содржат триптофан и тирозин, што значи дека нивниот внес го регулира лачењето на серотонин, односно допамин. На тој начин, стануваме поживи и помотивирани. Исто така постои и селен, благодарение на што е полесно да се надмине летаргијата и заморот.

Темно чоколадо

Најдобро е да консумирате онакво кое содржи повеќе од 70% какао, бидејќи го зголемува расположението и нивото на енергија. Темното чоколадо исто така содржи кофеин и теобромин, алкалоиди кои само го зголемуваат овој ефект.

Лосос

Познато е дека оваа риба е извор на есенцијални масни киселини, како Омега 3, кои го регулираат нивото на серотонин. Витаминот Д го поддржува производството на мелатонин, кој ни помага да спиеме подобро и на тој начин да бидеме одморени.

Прочитајте и: Совети од нутриционист: 4 намирници што можете да ги купите без каење

 

ФОТО: Pixabay

 

loading...
Прочитајте и

Оставете одговор

Вашата мејл-адреса нема да биде прикажана.

Ви благодариме за коментарот!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Сакаш посебен третман?
Зачлени се во елитниот клуб. Регистрирај ја својата е-адреса и добивај специјални понуди и вести
Одјава е можна во секое време