Ова е најздравата ужина на светот: Го чува срцето, ја регулира работата на цревата и ги топи килограмите!

Вкусно и здраво

Изедете го ова помеѓу оброците и никогаш нема да имате проблем со здравјето и килограмите

Ужината е многу важна, велат нутриционистите. Таа треба да биде добро балансирана и направена од квалитетни намирници за да нѐ засити и да ни ја потисне желбата за благо.

За да не посегнуваме по грицки и нездрави избори, секој од нас треба да има 3 основни оброци и 2 ужини. Доколку една од тие две ужини биде оваа овесна каша со додаток на една посебна состојка, телото ќе ви биде благодарно, а истовремено ќе ги прочистите цревата од токсини, ќе го покренете метаболизмот и ќе го намалите апетитот.

Состојки:
  • 2 лажици овесни снегулки
  • 1 лажиче мелен лен
  • 1 лажиче сусам
  • 1 лажиче мелени бадеми
  • малку суво грозје и брусница
  • 1 лажиче мед
Приготвување:

Снегулките прелејте ги со вода и ставете ги на рингла. Варете ги неколку минути додека добиете каша, а потоа додајте ги сите преостанати состојки и прелејте ги со малку бадемово или кокосово млеко.

Еве зошто оваа ужина е толку добра:

Јаткастите плодови ја подобруваат работата на срцето, но и го зголемуваат нивото на серотонин, кој ни помага подобро да се справиме со депресијата и нервозата. Исто така, богати се со влакна, бакар, фолати и ангинин. Ангининот е аминокиселина важна за одржување на имунитетот.

Од овошјето, грозјето е најбогато со јаглехидрати, така што тоа ќе ве држи сити помеѓу оброците.

Овесот има големи нутритивни својства и еден од најдобрите извори на протеини.

Откријте дали треба да внесете протеини пред или после тренингот
loading...
Прочитајте и

Оставете одговор

Вашата мејл-адреса нема да биде прикажана.

Ви благодариме за коментарот!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Сакаш посебен третман?
Зачлени се во елитниот клуб. Регистрирај ја својата е-адреса и добивај специјални понуди и вести
Одјава е можна во секое време