Освен рибата, ова се најголемите извори на омега-3 масни киселини

Консумирајте ги неколкупати неделно

Иако омега-3 масните киселини се најчесто во рибите со масно ткиво, ако не сте љубител на риба, можете да добиете доволно преку други извори – пред сѐ, семки од тиква и лен, ореви и чиа семе.

Омега-3 масните киселини ги намалуваат воспалителните процеси во организмот кои се поврзани со срцеви заболувања, дијабетес, артритис и одредени видови на рак. Тие помагаат во контролата на крвниот притисок, ја ублажуваат болката во зглобовите и го подигнуваат расположението, а се знае дека се и зајакнувачи на имунитетот.

Риба

Најпознати извори се риби како туна, сардини и лосос, а се препорачува да се јадат два до три пати неделно. Препорачаната дневна доза е 500 милиграми на ден, а оние кои не сакаат риба можат да ја надоместат со семе од чиа, тиква, ленено семе и ореви.

Чиа семе

Еден од најдобрите извори на омега-3 масни киселини е чиа семето, кое исто така содржи повеќе калциум од млекото. Една порција чиа семе содржи пет грама омега-3 масни киселини, што е повеќе од лосос. Тие имаат суптилен вкус и можат да се додадат во јогурт, салати и овесна каша.

Ленено семе

Една четвртина чаша содржи околу седум грама омега-3 масни киселини. Препорачливо е да ги вклучите во исхраната бидејќи го штитат срцето, го намалуваат ризикот од дијабетес и мозочен удар. Ноктите на кои им се потребни масни киселини за добро здравје, исто така, ќе имаат корист од тоа.

Ореви

Богати се со омега-3 масни киселини кои го подигнуваат расположението и ги подобруваат когнитивните функции на мозокот. Студиите потврдија дека овие состојки го намалуваат чувството на вознемиреност и ги ублажуваат симптомите на стрес и го намалуваат високиот крвен притисок. Една четвртина чаша содржи околу 2,8 грама омега-3 масни киселини.

Тиква

Тиквата и нејзините семиња се одличен извор на омега-3 масни киселини и витамини А и Ц. Тие го штитат здравјето на срцето и очите, ги зајакнуваат мускулите и го креваат расположението. Истражувањето потврди дека луѓето кои редовно јадат храна богата со омега-3 масни киселини имаат помала веројатност да бидат депресивни, па затоа се препорачува да ги јадат најмалку двапати неделно.

Прочитајте и: Влијанието на крвната група врз слабеењето: Луѓето од овие две крвни групи тешко губат килограми!

 

ФОТО: Pixabay

loading...
Прочитајте и

Оставете одговор

Вашата мејл-адреса нема да биде прикажана.

Ви благодариме за коментарот!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Сакаш посебен третман?
Зачлени се во елитниот клуб. Регистрирај ја својата е-адреса и добивај специјални понуди и вести
Одјава е можна во секое време