Начин на исхрана според типот на фигурата: Еве што и кога да јадете!

Ослабете на здрав начин

Ви предлагаме диети за тело во форма на песочен часовник, јаболко, крушка и правоаголник

Диета за тип градба: јаболко

Карактеристики на фигурата: Масивни рамена и гради, визуелно зголемено торзо, недостиг од нагласен струк

Нутриционистите препорачуваат: Минимално внесување јаглехидрати, а зголемено внесување влакна. Дамите што ја имаат оваа форма на тело се борат со холестерол и имаат опасност од развој на дијабетес и срцеви тегоби. Овие дами имаат зголемено ниво на кортизол, хормон за стрес.

Што да правите?

Постојано истегнувајте се, јогата и истегнувањата ќе ве спасат.

Во исхраната, фокусирајте се на внесување бавни јаглехидрати, на пример хелда и просо. Не го исклучувајте посното месо

Заклучок: Одбегнувајте масна храна.

Диета за тип градба: Крушка

Карактеристики на фигурата: Масивен задник и пренагласени колкови, заоблени колена, тенок струк, рамена и гради визуелни потесни од колковите. Вишокот килограми секогаш се лепат за колковите и задникот.

Ако имате ваков тип градба, исфрлете ги јаглехидратите и месото од исхраната. Се препорачува да јадете зеленчук со влакна, кисело млеко, посно месо, шумско овошје и овошје генерално.

Задолжително исфрлете: шеќерни напивки, печива и слатки, путер и јаткасти плодови.

Вежбање: За вас е класично трчање.

Диета за тип градба: Песочен часовник

Карактеристики на фигурата: Обемот на градите и колковите е приближно еднаков, масните наслаги се насобираат складно, подеднакво и во горниот, но и во долниот дел на телото. Струкот е видливо нагласен.

Обрнете внимание на здравиот начин на исхрана и вежбањето. Се препорачува јога, аеробик, танци…

Потребно е во исхраната да додадете листест зеленчук, говедско, јајца, ореви, немасни млечни производи.

Исфрлете ги слатките!

Диета за тип градба: Правоаголник

Овој тип тело се нарекува и „жена-момче“: тесни рамена, тесни колкови, мали гради.

Кога жена со овој облик има вишок килограми, мастите се насобираат на стомакот и на колковите. Корисно е во исхраната да вклучите протеини и масна риба.

Ограничете ја консумацијата на кафе и слатки.

Физичка активност: лесни вежби, пилатес, аеробик, танц.

loading...
Прочитајте и

Оставете одговор

Вашата мејл-адреса нема да биде прикажана.

Ви благодариме за коментарот!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Сакаш посебен третман?
Зачлени се во елитниот клуб. Регистрирај ја својата е-адреса и добивај специјални понуди и вести
Одјава е можна во секое време