DASH диета, здраво решение за вишокот на килограми добиени за време на празниците

Празниците се зад нас но, тешката храна остави последици кои не иритираат, а против кои многу тешко се бориме. Меѓутоа, постои начин здраво и ефикасно да се ослободиме од вишокот на килограми. Решението е DASH диетата (Dietary Approaches to Stop Hypertension) кои докторите ја смислиле како средство за борба против високиот крвен притисок.

Менито за седумдневната ДАШ диета изгледа вака.

Понеделник:

 

Појадок: 100 грама каша со соино млеко, 75 грама боровница и чаша цеден сок од портокал.

Ужина: Една јаболка и шолја грчки јогурт.

Ручек: Една чинија супа со зеленчук, сендвич од 80 грама туна, 100 грама зелена салата, лажичка лајт мајонез и две кришки интегрален леб.

Ужина: Банана

Вечера: 100g варени пилешки гради, 100 г варена брокула, 100 грама сиров морков и 200 грама варен интегрален ориз.

 

Вторник:

Појадок: Две кришки интегрален леб, голема лажица мармалад по избор, една јаболка и чаша сок од цеден портокал.

Ужина: Банана

Ручек: 100 г пилешки стек на скара, 150 г зелена салата, 200г варен интегрален ориз и 50 грама тврдо сирење

Ужина: Праска или шолја грчки јогурт

Вечера: 100g варен лосос, 300 грама варен компир и 225 грама варен зеленчук по ваша желба

Среда:

Појадок: 100 грама овесна каша со шолја млеко, 75 грама (малини, капини, боровници, рибизли..) по ваш избор

Ужина: Портокал.

Ручек: Две кришки интегрален леб, 100 грама пилешки стек или мисирка на скара, 100 грама зелена салата, 50 г тврдо сирење и 50грама домат.

Ужина: 4 интегрални крекери, 50г сирење и 100 грама ананас

Вечера: 200 г филе од ослиќ, 200 г компир, 75 г варена брокула и 75 г грашок.

Четврток:

Појадок: 100 грама овесна каша со шолја млеко, 75 грама (малини, капини, боровници, рибизли..) по ваш избор и чаша свежо цеден сок од портокал

Ужина: Банана

Ручек: Салата направена од 150 грама туна на скара, варено јајце, зелена салата, 50 грама чери и две лажички дресинг по ваш избор. Две парчиња интегрален леб.

Ужина: Круша и шолја грчки јогурт

Вечера: 100 грама пилешки стек на скара, 150 грама мешан варен зеленчук и 200 грама варен интегрален ориз

Прочитајте и

Оставете одговор

Вашата мејл-адреса нема да биде прикажана.

Ви благодариме за коментарот!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Сакаш посебен третман?
Зачлени се во елитниот клуб. Регистрирај ја својата е-адреса и добивај специјални понуди и вести
Одјава е можна во секое време