Дали вежбањето влијае на она што го јадеме?

Кога започнувате нова рутина за вежбање, може да започнете да јадете повеќе отколку порано.

Ова всушност го отежнува губењето тежина – ако тоа е целта на вежбањето. Токму пандемијата на вирусот КОВИД-19 доведе до ограничувања на вежбите, но и до прифаќање на вежбите на некои нови начини. Факт е дека токму планирањето оброци и тренинзите помагаат многу во промените на животниот стил.

Вежбањето во голема мера влијае на дневната количина на храна

Студија објавена во списанието „Nutrients“ ја испита врската помеѓу физичката активност и тоа како и колку јадеме. За студијата, истражувачите од Техничката политехника од Минхен и Универзитетот во Небраска испитале 41 здрав возрасен човек – 23 жени и 18 мажи на возраст од 19 до 29 години.

Резултатите покажаа дека вежбите резултираат во поголема желба за непосредно консумирање храна веднаш или по 30 минути по завршување на тренингот. По вежбањето, луѓето се повеќе склони кон храна, а тоа се должи на намалување на гладот ​​или апетитот кај луѓето за време и после вежбање. Овој феномен е предизвикан од реакции во хормони кои го стимулираат апетитот како резултат на вежбање.

Психолошки, ова би значело дека телото бара „награда“ за завршување на тренингот, а физиолошкото значење е во стимулирање на односот на храна за да се компензира зголемената енергетска цена на вежбање.

Прочитајте и: Дали навистина мора да се откажеме од алкохол ако сме на диета?

loading...
Прочитајте и

Оставете одговор

Вашата мејл-адреса нема да биде прикажана.

Ви благодариме за коментарот!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Сакаш посебен третман?
Зачлени се во елитниот клуб. Регистрирај ја својата е-адреса и добивај специјални понуди и вести
Одјава е можна во секое време