Ако сте пробале сè, но никако не можете да ослабите, еве каде грешите!

Само вака ќе ја доведете линијата до совршенство

Постојат многу диети, но само една дава најдобри резултати – сè додека не ја прилагодите исхраната на вашиот тип на градба, килограмите нема да се стопат

Формата на телото одредува која храна најмногу ќе ви одговара, а нутриционистите велат дека токму таквиот начин на исхрана дава најдобри и најбрзи резултати.

Постојат 3 категории градба на тело и тоа, форма на јаболко, круша и песочен часовник. Луѓето со форма на песочен часовник имаат најдобар метаболизам, додека другите два типа градба се посклони на дебелеење, Секој тип градба поинаку ги складира маснотиите и поинаку троши енергија, па затоа потребна е различна исхрана.

Ако пробате да се храните според препораките за вашата градба, ќе се изненадите од тоа колку брзо ќе забележите резултати.

Диета за тип на градба: Јаболко

Луѓето со тело со форма на јаболко страдаат од вишок инсулин и кортизол, па таложат маснотии во пределот на стомакот. Овој тип на тело се нарекува ендоморфен. Повеќето масни наслаги се на стомакот, додека рацете и нозете се генерално вити.

План за исхрана: Нутриционистите советуваат да ја исфрлите масната храна и да се фокусирате на внесување попосно месо. Исто така, зголемете ја количината на бавни јаглехидрати, како што се хељда и просо. Јадете повеќе протеини и зеленчук, додека шеќерите би требало да ги сведете на минимум. Стремете се кон балансирана распределба: 30% јаглехидрати, 35% протеини и 35% масти.

Пример за мени:

Појадок: 1 јајце, грст млад спанаќ, 2 лажици сечкана моцарела, 2 листа пршута, 1 парче леб од цело зрно

Ужина: 1 јаболко, 1 лажица путер од кикирики

Ручек: Салата со пилешко месо

Ужина: 1 круша и 1 парче тврдо сирење

Вечера: 85 г пилешки гради без кожа, маринирани во соја-сос и во сок од портокал, 1 мал печен компир со лушпа

Десерт: 1 чаша јогурт, 2 лажици цели житарки, 1/2 шолја боровинки

Диета за тип на градба: Круша

Крушовидниот облик на тело, поинаку наречен ектоморф, се карактеризира со послаб горен дел од телото, а маснотиите се таложат во колковите и бутовите. Брзиот метаболизам е позитивна карактеристика на крушовидното тело. Ако имате ваков тип на градба, исфрлете ги јаглехидратите и месото од исхраната.

План за исхрана: Зеленчук со влакна, кисело млеко, посно млеко, зрнесто овошје и овошје генерално.

Пример за мени:

Појадок: 1 шолја овесни снегулки, млеко, 1 банана, сок од портокал

Ужина: Неколку крекери и моцарела

Ручек: 2 парчиња интегрален леб, 2 парчиња шунка, 1 парче сирење, зеленчук

Ужина: 1 шолја јогурт, 1 јаболко

Вечера: Печени пилешки гради на жар, 1 шолја варен грашок

Десерт: чоколаден пудинг без шеќер

Диета за тип на градба: Песочен часовник

Овој тип на градба поинаку се нарекува мезоморф. Кај оваа форма на телото, обемот на градите и колковите е приближно еднаков, додека масните наслаги се насобираат складно.

План за исхрана: Бидејќи овој тип на тело спаѓа помеѓу јаболко и круша, треба еднакво да се поделат макронутриентите на јаглехидрати, протеини и масти. Пробајте од вкупниот број калории што ги внесувате да распоредите по една третина од секоја од овие групи, но одбегнувајте ги десертите.

Пример за мени:

Појадок: омлет, печурки, пиперка и моцарела, 2 парчиња мисиркина салама и парче леб

Ужина: суво грозје и грст бадеми

Ручек: 1 шолја супа по избор, салата, варено јајце, парче сирење, парче леб

Ужина: 1 шолја житарки со висок процент на влакна, 3/4 шолја млеко

Вечера: 100 г лосос во соја-сос, 1/2 шолја варен кафеав ориз, зеленчук

Десерт: 1 шолја јогурт и 1 праска

Високо протеинска диета за брзо слабеење – до 9 килограми за само две недели.
loading...
Прочитајте и

Оставете одговор

Вашата мејл-адреса нема да биде прикажана.

Ви благодариме за коментарот!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Сакаш посебен третман?
Зачлени се во елитниот клуб. Регистрирај ја својата е-адреса и добивај специјални понуди и вести
Одјава е можна во секое време