3 најголеми предности на интегралниот леб во однос на белиот леб

Ќе бидете сити подолго, но и поздрави.

Со обработка на зрната од житарки, хранливата вредност се губи, што не е случај со интегрални зрна кои ги задржуваат хранливите материи, а придобивките за здравјето се повеќекратни.

Најважните здравствени придобивки од интегралната храна се:

  • добро варење
  • редовни движења на дебелото црево
  • намалување на нивото на лош холестерол.

Дополнителна корист на интегралната храна се витамини.

Интегралната храна има значително поголема количина витамини од групата Б, што е исклучително важно за метаболизмот на јаглени хидрати, но и за квалитетот на кожата и ноктите. Кога станува збор за губење на тежината, влакната се клучни за секоја исхрана, од две причини.

Причината зошто треба да јадете цели зрна е затоа што тие успешно го контролираат нивото на шеќер во крвта. Цели зрна содржат повеќе растителни влакна и затоа обезбедуваат чувство на ситост подолго, за разлика од белото брашно, што доведува до ненадеен скок на шеќер, а потоа и глад.

Не треба да јадете повеќе од 3 парчиња вистински интегрален леб на ден. Истото важи и за интегралните тестенини – иако се поздрави во смисла дека ги одржуваат нивоата на шеќер во крвта, содржат витамини од групата Б, го подобруваат варењето на храната – сепак имаат исти калории како белите тестенини.

Прочитајте и: 5 намирници богати со пробиотици за зајакнување на имунитетот: Ова е сè што ви треба зимава!

 

ФОТО: Pexels

loading...
Прочитајте и

Оставете одговор

Вашата мејл-адреса нема да биде прикажана.

Ви благодариме за коментарот!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Сакаш посебен третман?
Зачлени се во елитниот клуб. Регистрирај ја својата е-адреса и добивај специјални понуди и вести
Одјава е можна во секое време