Емоциите и кожата: Техники и средства за спречување на нивното штетно влијание

Личните подеми и падови не се одразуваат само на расположението туку и на нашата кожа. Како да го поправиме нивното влијание…

Анксиозност

ЕМОЦИОНАЛНИ ТЕХНИКИ Кога сме смирени размислуваме со ладна глава, но кога се соочуваме со некаква опасност, се активира центарот за преживување и борба, па рационалниот дел на мозокот се исклучува. Во организмот се ослободува голема количина адреналин и кортизол, срцето забрзано чука и потешко дишеме. Ставете ја едната дланка на дијафрагмата, а другата на градниот кош. Замислете дека со секое вдишување станувате посмирени, а дека со секое издишување ја исфрлувате негативните емоции. Оваа техника ја активира релаксирачката реакција на организмот и продолжение на рационалното размислување.

КОЗМЕТИЧКИ СРЕДСТВА Анксиозноста влијае на секоја клетка во телото, а поради засилената продукција на хормони, се влошуваат проблемите со кожата. Јога, како релаксирачка техника е мошне ефикасна, но потребни се и топични препарати за нега на сензитивната кожа. За отстранување акни, производ на база на салицилна киселина (наш предлог: 1 Clearskin Spot on Instant gel Avon). Потрудете се да обезбедите длабока хидратација и нормална површинска флора (наш предлог: 2. SLOW ÂGE Vichy дневна нега против стареење и 3. Quick Fix Mist Shiseido)

Бес

ЕМОЦИОНАЛНИ ТЕХНИКИ Во оваа состојба на засилена агресивност може да помогнат (аеробни) физички активности. Дистанцирајте се од ситуацијата што ве довела до состојба на бес и правете нешто што ќе ви помогне да го согорите адреналинот. Обрнете внимание на местото во телото каде ви се акумулира стресот. Ако се тоа дланките, длабоко дишете и стиснете ги во тупаници најсилно што можете. Потоа полека отворајте ги дланките, истегнете ги рацете, подигнете ги, па спуштете ги додека издишувате и се ослободувате од негативните емоции.

КОЗМЕТИЧКИ СРЕДСТВА Стресот, поради засиленото потење, предизвикува губиток на меѓуклеточните течности, дехидратација, сушење и брчкање на кожата. Поради падот на оксихемоглобинот, кожата станува побледа, а длабоките брчки (на челото и околу усните) поизразени. На образите се јавува црвенило, кое можете да го смирите со активни концентрати (наш предлог: 4. SOS ампули DR.GRANDEL) или крем (наш предлог: 5. AntiREDNESS Eucerin), а за рехидратација на кожата крем или серум со хијалуронска киселина (наш предлог: 6. MultiCOLLAGEN Bioten)

Тага

ЕМОЦИОНАЛНИ ТЕХНИКИ Не потиснувајте ги емоциите. Бидете свесни за нив и користете релаксациони техники на дишење, за активирање на рационалното размислување. Размислувајте за нештата што сакате да ги промените. Ако сте осамени одберете облик на социјализација што и одговара на вашата личност. Ако проблемот е самодовербата, сетете се на некои достигнувања од минатото и обидете се да ги повикате емоциите што ги имавте тогаш. Направете си листа на вашите лични квалитети и разговарајте со пријателите кои и ќе ви ги потврдат. Ако самите не успеете да се изборите со тагата, побарајте стручна помош.

КОЗМЕТИЧКИ СРЕДСТВА Долготрајното тагување може да го наруши квалитетниот сон, поради што телото и кожата не добиваат доволно регенерација на клетките. На кожата на лицето, ова се забележува преку нејзиното исушување, иритации, подочници… Стручњаците препорачуваат храна богата со антиоксиданти, но и препарати за нега (наш предлог: 7. Urban Skin Defence SPF20 NIVEA). Грицкајте ореви богати со амино-киселини и здрави масти, а на кожата нанесувајте и масла (наш предлог: 8. Treatment Oil Santal Clarins).

Текст: Наташа Човиновска

Прочитајте и

Оставете одговор

Вашата мејл-адреса нема да биде прикажана.

Ви благодариме за коментарот!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Сакаш посебен третман?
Зачлени се во елитниот клуб. Регистрирај ја својата е-адреса и добивај специјални понуди и вести
Одјава е можна во секое време