Во кој танцувачки тип спаѓате? Значи, што чекате?! Пуштете музика и придвижете се!

Во ритам на музиката за танц...

Ја освои целата планета, па нека ве освои и вас! Танцот никогаш не бил попопуларен, а воедно и една од најзабавните и најефикасните физички активности

За миг, присетете се на најзабавните настани од својот живот. Речиси сме сигурни дека ви текнува на забавите со добро друштво, на кои се пеело и се играло и се – танцувало.

Спонтаниот танц и целосното препуштање на ритамот на музиката дејствуваат исклучително ослободувачки и помагаат да заборавите на проблемите, несигурноста, на стравовите. Освен што има добар психолошки ефект, танцот е и совршена физичка вежба, благодарение на која се забрзува срцевата работа, се активираат мускулите и се ангажира мозокот.

Верувале или не, на час на динамичен танц можете да согорите ист број калории како и при еден час џогинг. Всушност, најновите истражувања покажуваат дека танцот може да го намали ризикот од деменција за 76%, да спречи појава на депресија и да ги подобри моќта на реагирање и когнитивните способности. А ако го земеме предвид фактот што танцот е и основна природна потреба, јасно е дека не постои подобар начин да се расположите.

Значи, што чекате?! Пуштете музика и придвижете се!

Како дејствува на…

Срцето Движењата во ритамот на музиката се забавен вид вежбање, кој го забавува пулсот и го снижува крвниот притисок.

Стомакот Ако танцувате динамично, вашите стомачни мускули фантастично ќе се затегнат.

Нозете Многу видови танц вклучуваат скокови, што е одлично за зајакнување на мускулите на нозете. Освен тоа, страничното движење на телото, кое е исто така елемент на многу танци, ги зајакнува коските што се носители на тежината, и на тој начин се спречува појава на остеопороза.

Самодовербата Бидејќи спаѓа во социјално активности, танцот ги зајакнува самодовербата и чувството на блискост со другите луѓе, го подобрува расположението, а истовремено го намалува и стресот.

Рацете ОК, Мадона не ги обликуваше мускулите на рацете само благодарение на своето диско-минато. Сепак во многу танци рацете се активни и со тоа зајакнуваат.

Задникот Активностите во кои активно се согоруваат калории, како што се зумба и хипхоп, предизвикуваат интензивно потење и обезбедуваат долготрајна енергија. Тоа ќе ви помогне да ослабите и да ја задржите идеалната тежина.

Текстот продолжува на следната страница…

loading...
Прочитајте и

Оставете одговор

Вашата мејл-адреса нема да биде прикажана.

Ви благодариме за коментарот!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Сакаш посебен третман?
Зачлени се во елитниот клуб. Регистрирај ја својата е-адреса и добивај специјални понуди и вести
Одјава е можна во секое време