Тренинг за совршени и цврсти раце

Мускулите во рацете се подеднакво важни како и мускулите во целото тело, па затоа не треба да се занемарат рацете.

За време на вежбите, проверете дали грбот е исправен и дали работите правилно за да го зголемите ефектот. Не брзајте, изведувајте ја секоја вежба полека. Инструкторката на Оникс, Кети Кол, посочува дека е важно само да се постави цел и да се отстрани размислувањето дека е потребно многу пот и куп опрема за да имате ефикасен тренинг. Сè може да се направи за само пет минути и без никакви додатоци.

Тренинг за постигнување на совршени и цврсти раце

Вежбите за раце ќе ги зајакнат бицепсите, трицепсите и долниот дел на грбот. Како што веќе споменавме, важно е правилно да ги изведувате вежбите за да избегнете можни повреди. Рацете мора да бидат избалансирани и фокусирани на сите мускулни групи за да се постигнат најдобри резултати.

Инструкторката Кејти вели дека е голема грешка за луѓето кога ќе започнат да вежбаат со премногу големи тежини – ова во голема мера ризикува повреди. Запомнете, секогаш можете да додадете тежина, затоа започнете со полесни тежини и постепено зголемувајте.

Во овој вид тренинг, важно е да бидете постојани и да не се откажувате. Резултатите нема да дојдат преку ноќ, но бидете упорни – сите велат дека промената трае време.

Прочитајте и: Здравствени придобивки од велосипедизмот

 

ФОТО: Pixabay

loading...
Прочитајте и

Оставете одговор

Вашата мејл-адреса нема да биде прикажана.

Ви благодариме за коментарот!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Сакаш посебен третман?
Зачлени се во елитниот клуб. Регистрирај ја својата е-адреса и добивај специјални понуди и вести
Одјава е можна во секое време