Што да вежбате за време на менструацијата?

Фото: Unsplash

И лесното вежбање ќе направи многу за вашето тело во деновите на менструацијата.

За многу жени, вежбањето за време на менструацијата не доаѓа предвид заради болка, грчеви и главоболки. Како што секоја жена најдобро знае за себе како се чувствува, токму така треба да се однесува. Ако се чувствувате добро и болката е минимална, зошто да прескокнете тренинг?

На менструални денови, нивото на естроген е ниско, и ако не можете да правите нормални тренинзи, тогаш дефинитивно изберете лесни прошетки или пилатес. Дури и мало вежбање ќе ја намали напнатоста во мускулите, ќе ја ублажи болката и ќе го подобри расположението. И денот ќе ви изгледа многу подобро затоа што барем ќе се занимавате со некоја активност.

Ако имате менструација, тоа не значи дека треба само да седите и да лежите (освен, се разбира, ако станува збор за болна и тешка менструација). Покрај пешачењето, можете да изберете и јога – треба да обрнете внимание на одредени пози кои можат да ја влошат болката.

Вежбајте за време на менструацијата – слушајте го вашето тело 

Најважно е да го слушате вашето тело – секогаш ќе ви го каже најдоброто. Никогаш не присилувајте да вежбате во првите два дена ако менструацијата е навистина тешка или имате силна болка и се чувствувате исцрпено. Вежбањето ќе почека. Само е важно да бидете свесни и да знаете колку можете и кои се вашите граници на издржливост во тоа време. Тренингот не е забранет за време на менструацијата, напротив, пожелен е и придонесува за севкупно подобро чувство и расположение.

Прочитајте и: Ова е најефективниот тренинг што можете да го направите дури и дома

loading...
Прочитајте и

Оставете одговор

Вашата мејл-адреса нема да биде прикажана.

Ви благодариме за коментарот!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Сакаш посебен третман?
Зачлени се во елитниот клуб. Регистрирај ја својата е-адреса и добивај специјални понуди и вести
Одјава е можна во секое време