Секогаш во топ-форма: Еве како вежба Шакира

Плус: дневното мени на пејачката

Иако има 44 години, Шакира е секогаш во топ-форма, а еве како вежба!

Со цел да разбереме како точно ја одржува линијата славната пејачка, ги истражувавме нејзиното дневно мени и фитнес-рутината, кои ѝ ги дизајнира инструкторката Ана Кајзер.

Како вежба Шакира
Во скоро сите видеа и настапи, Шакира танцува многу, па не изненадува тоа што танцувањето е составен дел од нејзиниот тренинг.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shakira (@shakira)

Фокусот е на кардио-вежбите и на вежбите за издржливост. Шакира тренира 90 минути. Таа самата дизајнираше неколку вежби и танцувачки чекори и ги вклучи во тренингот. Иако вежбите се интензивни, Шакира се забавува и за време на тренингот“, вели Ана.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shakira (@shakira)

Дневно мени
Како и многу познати дами, оброците на Шакира се базираат на свежи состојки. Кога се подготвува за концерти и турнеи, избегнува шеќер и млечни производи.

Шакира се обидува да јаде што е можно поразновидно. Оброците ѝ се избалансирани и хранливи, а одвреме навреме се почестува со колач.

Појадок: јајца или авокадо со маслиново масло, домат и морска сол и смути од бшумско овошје.
Ручек: риба со свеж зеленчук или салата.
Попладневна закуска: супа од артичока или праз.
Вечера: риба со зеленчук (остатоци од ручекот).

Одвреме навреме ѝ го менуваме менито затоа што сака да јаде свински котлети. Исто така, никогаш не одбива темно чоколадо“, открива Ана.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shakira (@shakira)

Текст: Убавина и здравје

Фото: Инстаграм

loading...
Прочитајте и

Оставете одговор

Вашата мејл-адреса нема да биде прикажана.

Ви благодариме за коментарот!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Сакаш посебен третман?
Зачлени се во елитниот клуб. Регистрирај ја својата е-адреса и добивај специјални понуди и вести
Одјава е можна во секое време