Сакате тело како Хали Бери? Тогаш овие вежби се за вас! (фото)

Актерката Хали Бери веќе со децении важи за една од најпосакуваните жени на светот, а многу луѓе говорат дека изгледа како “милион долари“. Холивудската ѕвезда има 53 години, а на нејзината фигура можат да и позавидат многу млади девојки. Хали мора да биде фит не само поради своето здравје, туку и поради својата работа. Бери за разноразни филмови го подготвуваше своето тело на ригорозен начин кој вклучува многу одрекување, а пред се и доста вежбање. 

 

 

Хали често е во сала каде редовно тренира бокс.

Боксот е една од вежбите која ги вклучува мискулите на целото тело. Го обликува секој мускул и ги согорува големиот број на калории и масти. Го смалува нивото на стрес и ги развива кординацијата на раце – очи, ја зајакнува самодовербата и дисциплината. Она што е најважно никогаш не престанувате да учите -изјави своевремено Хали Бери

View this post on Instagram

It’s #FitnessFriday and Boxing is name of the game this week!! #Boxing is still considered one of the best full body workouts. You’ll sculpt every muscle and burn major calories and fat. It dramatically decreases stress levels, develops hand-eye coordination and builds confidence and discipline. But most importantly…you’ll never stop learning. I’ve been boxing for the past 10 years and regularly for the past 3 and I love that I always learn a new way to challenge myself and work new muscles. I challenge you to pick up some boxing gloves and get at it…I promise you’ll have fun, get your heart rate up and sculpt your body at the same time!! Feel free to share your boxing photos with me at #PHITBoxing 🥊❤️#Fitness #Wellness #WorkOut

A post shared by Halle Berry (@halleberry) on

Покрај со боксот Хали се занимава и со фитнесот, ане ретко прави акробации на кои и гимнастичарите би и позавиделе.

Освен вежбање, актерката води голема грижа и околу исхраната. Славната актерка држи кето диета со која ја доведе својата фигура до совршенство.

View this post on Instagram

It’s #FitnessFriday and today we talk about the importance of trying something new. Many of us get stuck in our fitness routines and do the same circuits over and over each week. We do the same exercises for legs, the same for upper body, the same for abs and so on and then we wonder why we don’t see any real change in our body. Well, here is the answer. You have to shock your system and offer your body new exercises that it can respond to. Recently, I started doing #handstands with #donkeykicks and I noticed my upper body got stronger and more defined. So today in my stories, fitness icon @peterleethomas will show you 3 easy ways of doing old exercises to shock your body and get faster results. The #planche works shoulders, the #atomicclimber works lower abs and the #pistolsquat works the legs. I guarantee you you will see a change! I also shared two of my favorite lunch meals to have on the go. As always enjoy! ❤️💪🏽#FitnessFridayHB #Week30

A post shared by Halle Berry (@halleberry) on

loading...
Прочитајте и

Оставете одговор

Вашата мејл-адреса нема да биде прикажана.

Ви благодариме за коментарот!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Сакаш посебен третман?
Зачлени се во елитниот клуб. Регистрирај ја својата е-адреса и добивај специјални понуди и вести
Одјава е можна во секое време