Овие три вежби се идеални ако имате болки во вратот и грбот

Погледнете го видеото

Дали имате болки во грбот и вратот после долг ден на работа? Седењето на бирото и пред екранот со часови може да влијае на вашето здравје.

Кога седиме, користиме помалку енергија отколку кога се движиме. Затоа седечкиот животен стил е поврзан со висок крвен притисок, висок шеќер во крвта, дебелина, висок холестерол и други здравствени проблеми како што се срцеви заболувања.

Според експертите, вежбањето може да го намали ризикот од овие заболувања. Не е лесно да одвоите време и да се движите наоколу, но има едноставни вежби за истегнување кои не вложуваат многу напор и совршено се вклопуваат во вашата рутина.

Консултантот за фитнес, Руџута Дивекар, сподели едноставни вежби за истегнување кои можат да ви помогнат да се ослободите од непријатната болка и да се опуштите.

Вежбите можете да ги погледнете овде.

Прочитајте и: Нов концепт вежби: За подобрување на животниот квалитет

 

ФОТО: Getty Images

loading...
Прочитајте и

Оставете одговор

Вашата мејл-адреса нема да биде прикажана.

Ви благодариме за коментарот!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Сакаш посебен третман?
Зачлени се во елитниот клуб. Регистрирај ја својата е-адреса и добивај специјални понуди и вести
Одјава е можна во секое време