Кардио сепак не е потребно за губење на тежината?

Излегува дека кардио не е потребно за губење на вишок килограми, но сепак е важно за да се забрза срцевиот ритам.

Кога станува збор за вежбање за да изгубите тежина, сите мислиме на трчање, но дали знаевте дека кардиото не е потребно за слабеење?

Всушност, според експертите за фитнес, кревањето тегови е клучно при слабеењето, а еве и зошто.

Кардио и губење на тежината: да или не?

Верувале или не, кардио тренингот е најмалку ефикасен за губење на вишокот килограми. Причината лежи во едноставен факт: согоруваме повеќе калории отколку што внесуваме, а тоа е долг процес.

Од друга страна, тренингот за сила ни помага да градиме мускули, што го забрзува метаболизмот и согорува маснотии многу побрзо и поефикасно. Исто така, вежби за издржливост како што се штица, чучњеви и склекови, ни помагаат да согоруваме калории побрзо од кардио тренинзите.

Исто така, кардио тренингот согорува калории само за време на тренингот, а вежбите за сила и издржливост согоруваат калории во текот на денот, бидејќи мускулите трошат дури и по вежбање.

Кардио вежбите не се (соодветни) за губење на тежината

Иако кардио не е потребно, не можеме целосно да го избегнеме ако сакаме да изгубиме тежина. За најдобри резултати, експертите препорачуваат 150 минути кардио тренинг и две тренинг сесии за сила неделно.

Прочитајте и: Секогаш во топ форма: Еве како вежба Шакира

 

ФОТО: Getty Images

Прочитајте и
Оставете одговор

Вашата мејл-адреса нема да биде прикажана.

Ви благодариме за коментарот!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Сакаш посебен третман?
Зачлени се во елитниот клуб. Регистрирај ја својата е-адреса и добивај специјални понуди и вести
Одјава е можна во секое време