Јога вежби што можете да ги изведувате на стол, а се совршени за истегнување

Јогата не само што е одлична за секојдневно вежбање, туку исто така може да ви помогне при различни проблеми, како што се лекување на траума и болни искуства.

Но, ако еден од омилените изговори ви е дека немате време, опрема или простор да изведувате јога, не грижете се, овој краток сет на вежби за почетници е совршен, а вие го изведувате на она што сите го имаме – стол. Со овој вид на јога, одржувате рамнотежа цело време, така што почетниците можат да вежбаат, а тоа ќе ви помогне ако седите на работа цел ден.

Погледнете го видеото за да видите како да ги изведувате овие кратки вежби и да ги вметнете во вашата дневна рутина. Поминете низ вежбите во неколку серии или на пауза од работата само еднаш. Исто така, не заборавајте да дишете.

Прочитајте и: 5 најдобри тренинзи што можете да ги изведете на свеж воздух

 

ФОТО: Unsplash

loading...
Прочитајте и

Оставете одговор

Вашата мејл-адреса нема да биде прикажана.

Ви благодариме за коментарот!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Сакаш посебен третман?
Зачлени се во елитниот клуб. Регистрирај ја својата е-адреса и добивај специјални понуди и вести
Одјава е можна во секое време