Ефективни вежби кои даваат резултати, а може да се изведуваат и дома

Вежбите на Леандер лесно се изведуваат, можете да ги направите во удобноста на вашиот дом, и што е најдобро од сè, тие даваат одлични резултати.

Ви донесуваме упатства како да ги извршите следниве три вежби:

Вежба 1

Исправете се и раширете ги нозете во ширина на колковите. Свиткајте се на половина сквот, така што стапалата ќе останат рамни на подот, а колената под агол од 90 степени. Излезете од полусквотот со левото стопало напред, вратете се на полусквотот и излезете со десната нога. Повторете ја оваа вежба 30 пати.

Вежба 2

Излезете од полусквотот со левата нога наназад, фрлете ги рацете напред. Вратете се на полусквотот и повторете го истото со десната нога. Направете серија од 30 наизменични повторувања со секоја нога.

Вежба 3

Легнете на страна и подигнете ги двете нозе на 5 центиметри од подот. Кренете ја горната нога малку до висината на рамото, а потоа полека спуштете ја. Држете ја потколеницата во воздухот во секое време – неколку центиметри од површината на која се потпирате на страна. Повторете ја вежбата 30 пати, а потоа свртете се на другата страна. За максимални резултати, ставете тегови од еден килограм на зглобовите.

Погледнете како Алесандра Амбросио ги изведува вежбите и следете го нејзиниот пример.

Прочитајте и: Како трчањето да помине без воспаленија и грчеви?

 

ФОТО: Getty Images

loading...
Прочитајте и

Оставете одговор

Вашата мејл-адреса нема да биде прикажана.

Ви благодариме за коментарот!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Сакаш посебен третман?
Зачлени се во елитниот клуб. Регистрирај ја својата е-адреса и добивај специјални понуди и вести
Одјава е можна во секое време