Бидете вити и здрави: Ви откриваме кои се најефикасните фитнес-реквизити!

Тренинзите со реквизити се ултраинтересни!

Мислење побаравме од Нина Лековска, инструкторка по пилатес и персонални тренинзи во фитнес-студиото „Тринити“

Пилатес-прстен, топка, ластик, топчиња за тонирање… Реквизитите за вежбање стануваат сè попопуларни и повеќето фитнес-сали нудат цела палета алатки за обликување на телото. Освен што го прават тренингот поразновиден и позабавен, секој реквизит има различна намена, па важно е да знаете кој е најдобриот за целите што вие си ги имате поставено. На нашите прашања на оваа тема ни одговори инструкторката по пилатес Нина Лековска (@ninahozelatina).

Тренинзите со реквизити се ултраинтересни!

Фитнес-студиото „Тринити“ изобилува со секакви реквизити: тегови со различни тежини, ластици, руски ѕвона, медицински топки, пилатес-топки, песочни топчиња, лизгачки дискови, степери, баланс-штица, рипстоли и разни справи за вежбање. Нина ни објасни дека сите тие служат за зајакнување и обликување различни делови од телото, во зависност од типот на часот што е предвиден за вежбање:

„Сметам дека не постои најефикасен реквизит. Од моето досегашно искуство, сите реквизити даваат одлични резултати доколку се користат соодветно. Реквизитите ни ги поместуваат креативните граници и таквите тренинзи секогаш се ултраинтересни и ефикасни, па вежбачите често знаат да кажат дека не забележале кога завршил часот“.

Сепак, иако реквизитите придонесуваат за разновидноста на часовите, можете и без нив да ги постигнете посакуваните резултатите.

„Веќе 7-8 месеци држиме часови онлајн, па видовме дека реквизитите не се неопходни. Вежбачите се среќни и задоволни, дури бараат да продолжиме со онлајн-тренинзи и кога ќе заврши целата оваа ситуација“, ни откри Нина.

НАШИ ФАВОРИТИ

Доколку имате можности и желба да ги збогатите вашите тренинзи со реквизити за вежбање, ние ви ги предлагаме нашите фаворити. П.С. Ќе ги обожавате!

1 ЛАСТИК. Ластикот создава отпор и е одличен начин да го подигнете тренингот на ново ниво. Доколку вежбите ви станале лесни и ви треба предизвик, само вклучете го ластикот и подгответе се за горење! Може да го користите за вежби за целото тело, но и за истегнување.

2 ПИЛАТЕС-ТОПКА. Не плашете се од големата топка, бидејќи таа нуди неверојатни придобивки! Поради нејзината нестабилна површина, пилатес-топката активира повеќе мускули и бара поголема координација и рамнотежа. Освен тоа, одлична е за оние што имаат проблеми со грбот и вратот, бидејќи служи како поддршка за телото и ги намалува болките во овие делови.

3 СТЕПЕР. Ако сте расположени за добар кардиотренинг и интензивно потење, воведете го степерот во вашата регуларна фитнес-рутина. Одличен е за тонирање (особено ако го комбинирате со тегчиња), за подобрување на координацијата и рамнотежата. Пуштете си ја вашата омилена песна и почнете со скокање!

Подготвила: Марија Лукаревска

ФОТО: GETTY IMAGES, ПРИВАТНА АРХИВА

Кратка вежба за зајакнување на стомакот и отстранување на масни наслаги за работа од дома
loading...
Прочитајте и

Оставете одговор

Вашата мејл-адреса нема да биде прикажана.

Ви благодариме за коментарот!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Сакаш посебен третман?
Зачлени се во елитниот клуб. Регистрирај ја својата е-адреса и добивај специјални понуди и вести
Одјава е можна во секое време