Ако седите повеќе од пет часа: Вежби за растегнување додека сте на работа

Оние кои поминуваат многу време седејќи, ризикуваат чести болки во вратот и грбот, но добрата работа е што со малку труд може да се спречат ваквите реакции.

За да се спречи ова, неопходно е да се прават вежби за истегнување секој ден. Нивната ефикасност не е само во релаксирање на мускулите околу цервикалните пршлени и рамената, туку тие работат и со подобрување на циркулацијата во мозокот, а со тоа и меморијата и концентрацијата стануваат подобри.

Кружење

Од стоечка и седечка положба, заокружете ги рамената наизменично и наназад.

Покрај редовните вежби кои го олеснуваат болката во вратот и рамената, потребно е и правилно седење. Ова подразбира позиција со искривување во половината, неутрална положба на вратот и рамената малку свиткани напред, брадата паралелна со подот. Во оваа позиција, мускулите не се оптоварени, но бидејќи не е можно да се одржува цело време, потребно е мускулите на грбот и вратот да бидат силни за да ви помогнат во тоа.

Горе долу

Од стоечка или седечка положба, спуштете ги и кренете ги рамената.

Предлагаме класични вежби кои ќе ви помогнат да се ослободите од болките во вратот и рамото. Ако чувствувате болка, направете ги што е можно побавно и полесно, со што помалку напор, но редовно вежбајте ги. Наскоро ќе видите подобрување и ќе почувствувате големо олеснување.

Туркање на лактот

Ставете ја едната рака зад главата и турнете ја со лактот надолу со другата, а потоа повторете ја на спротивната страна.

Брадата до градите

Свиткајте ја главата напред и турнете ја напред и надолу со рацете (брадата до градите). Исправете го вратот и повторете уште неколку пати.

Истегнување

По вежбите, истегнете го цервикалниот ‘рбет. Ставете ги рацете пред вас на масата, како да сте на училиште. Грбот е исправен. Полека спуштете ја главата кон масата додека не ги допрете рацете.

Настрана

Навалете ја главата настрана и притиснете ја кон рамо со раката. Повторете го истото и од другата страна.

Полукруг

Свртете ја главата настрана, а потоа направете полукруг со брадата од едното до другото рамо.

Прочитајте и: Попладневната дремка ја зголемува енергијата и продуктивноста ако ги следите овие правила

 

ФОТО: Getty Images

loading...
Прочитајте и

Оставете одговор

Вашата мејл-адреса нема да биде прикажана.

Ви благодариме за коментарот!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Сакаш посебен третман?
Зачлени се во елитниот клуб. Регистрирај ја својата е-адреса и добивај специјални понуди и вести
Одјава е можна во секое време