Инфлуенсерки во пелени: Преслатко и неодоливо или неостварени амбиции на модерните мајки?! (ФОТО)

Бебиња-инфлуенсери, што мислите за ова?

Веќе навикнавме на тоа дека инфлуенсерките на Инстаграм диктираат трендови и заработуваат астрономски цифри, но што ако имаат две години? Дали мајките на овие деца се кул или ја преминале границата на добриот вкус?

Инстаграм веќе некое време убедливо е најпопуларна и најкористена социјална мрежа на светот – одамна ги остави зад себе Фејсбук, Твитер, Снепчет…

Покрај тоа што ни овозможува да следиме настани, вести, нашите омилени филмски и музички ѕвезди, па и политика, Инстаграм стана главна модна зона.

Имено, сите трендови право од модните писти (а некогаш и порано), се селат на Инстаграм, на профилите на најпознатите инфлуенсерки кои имаат милиони следбеници и тоа претставува еден вид реклама.

Можеме да заклучиме дека Инстаграм одамна прерасна во сериозен бизнис кога станува збор за модните трендови кои индиректно се пласираат преку прекрасните девојки кои ги носат најновите модели на најпознатите модни куќи во својот секојдневен живот и така ги рекламираат истите тие фирми.

Бизнис си е бизнис, наше е дали ќе го следиме или не. Меѓутоа, во последно време, широко раширен тренд е тоа и децата да стануваат инфлуенсери – и тоа деца од две или три години, па дури и бебиња.

Сосема јасно е дека децата не можеле сами да донесат таква одлука, а тешко е да се поверува дека татковците се сетиле да го облечат детето од глава до пети во „Гучи“ или „Луј Витон“, да ги фотографираат и да им отворат инстаграм-профил. Значи, станува збор за мајките!

Мајките сѐ почесто им отвораат профили на своите деца, почесто на девојчињата, но и на момчињата, ги облекуваат во скапа и брендирана облека со видни ознаки на брендо и ги фотографираат во пози што им прилегаат на возрасни жени, но на деца никако – не!

На прв поглед овие слатки и дотерани дечиња ни предизвикуваат восхит, бидејќи навистина изгледаат како мали модни икони, но не може а да не се наметне прашањето: дали и во колкава мера е соодветно, општествено прифатливо, па дури и вкусно од страна на родителите тоа што децата на толку мала возраст ги претвораат во предмети на заработка, слава и огромно медиумско експонирање.

Дали станува збор за неостварени желби на родителите, потреба луѓето да им се воодушевуваат ним и на нивните деца на некој начин, желба за популарност или, пак, станува збор за профит од таквиот вид експонирање – или можеби комбинација на сите тие фактори?! Не можеме да тврдиме со сигурност.

Она што е сигурно е тоа дека децата кои растат во такво опкружувања, неминовно стекнуваат една сосема поинаква слика за светот и системот на вредност во кој како императив се наметнуваат парите, славата, популарноста и важноста на физичкиот изглед, додека им недостигаат некои други општествени вредности – оние според кои растат повеќето од нивните врсници.

Со самото тоа, доаѓаме до заклучок дека детето кое расте пред светлата на фотоапаратот, од мали нозе облечено во облека вредна и по неколку илјади евра, најверојатно нема да посака да стане доктор, писател или научник, туку, по пример на мајка му или на она што го научило од мали нозе – инфлуенсер.

Сето тоа не би било толку лошо кога не би станувало збор за деца кои не биле прашани за таквата одлука, која би била сосема во ред и легитимни кога би имале барем 17-18 години, наместо две, три, па и помалку!

Воспитувачка засекогаш ја напуштила работата во градинка: „Не можам да гледам како родителите ги осудуваат децата на пропаст!“
loading...
Прочитајте и

Оставете одговор

Вашата мејл-адреса нема да биде прикажана.

Ви благодариме за коментарот!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Сакаш посебен третман?
Зачлени се во елитниот клуб. Регистрирај ја својата е-адреса и добивај специјални понуди и вести
Одјава е можна во секое време